Arkdaşımı bilgisayar oyununa çiziyorum nasıl gidiyor sizce (daha bitmedi) ?

arkdaşımı bilgisayar oyununa çiziyorum nasıl gidiyor sizce (daha bitmedi) ?
arkdaşımı bilgisayar oyununa çiziyorum nasıl gidiyor sizce (daha bitmedi) ?

arkdaşımı bilgisayar oyununa çiziyorum nasıl gidiyor sizce (daha bitmedi) ?

Güncellemeler:
https://vimeo.com/170252577

oyundaki mapımda bu arkadaşlar 3 katlı bır malıkane 1. katın yüzde 70 sı bıttı gıbı

1|2
14|14

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 13

Erkekler Ne Diyor 13

  • Başarılı gidiyorda kardşeim ağzı niye açık oyun neyle alakalı? Ya da çizimlerde öyle mi yapıyorsunuz o saçma geldi bana :)

    0|1
    0|0
    • karakterlerın ağzı ve kolları artı parmakları acık olur kı onları rıgleyebılesın yanı kemık kaynatabılesın haraket ettirmek ıcın oyunda kapalı olcak merak etmeyın :)

    • Anladım kimi çizersen çiz aynı diyorsun valla güzel emeğine sağlık

    • aynen oyle teşekkür ederım

  • İyi oluyor

    0|1
    0|0
  • Güzel gözüküyor buradan.

    0|1
    0|0
  • erkek gibi

    0|1
    0|0
  • başarılı reis. yanlız yaratık olayını fazla abartma derim. öyle yaratık mı olur 2 metre XD o zaman kaçacaklara silah falan verde bir anlamı olsun. onların elinde kılıç olur bişey olur saldırır, o garibanlar nasıl savunacaklar kendilerini? :D ya da biraz daha geniş tutup, outlast gibi saklamanmaya biraz daha ağırlık verirsin. çünkü 2 metre yaratık var anasını satıyım XD

    0|0
    0|0
  • bayaa başarılı abicim eline sağlık. :)

    0|1
    0|0
  • Çenesi biraz aşağıda burnu yanlamasına biraz büyük olmuş onun dışında güzel 😊

    0|1
    0|0
  • başarılı

    0|1
    0|0
  • Hizel

    0|1
    0|0
  • Alın saç kısmında oynaman lazım, birde çeneyi, azçok erkeğe benzemiş ondan. Ama güzel beğendim, ellerine sağlık denilir ancak :D

    0|0
    0|0
  • İşinde başarılısın, daim olsun

    0|0
    0|0
  • Zbrush ı bu seviyede kullabilmen güzel, meslek mi hobi mi?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...