Bu resim size ne ifade ediyor? Ya da bu resmi bir yerlerde gördünüz mü_?

link söyleyin bakalım. Ne görüyorsunuz burada?


0|0
14|26

En İyi Erkek Görüşü

  • şapkalı bir amca

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • soultrigger ın albüm kapağıydı galiba... link

    0|0
    0|0
  • Bok böceği.

    0|0
    0|0
  • siyah bir boğa kafası :)

    0|0
    0|0
  • savaşan iki hayali karakter ve dudak dudaga gelen iki çift..insanın içindeki savaşma ve aynı anda sevişme duygusunu anlatıyor sanırım...

    0|0
    0|0
  • su aygırına tecavüz eden orangutan görüyorum hocam vahşet görüyorum hocam levye görüyorum hocam adamın şakak kemiğinden girmiş levye görüyorum hocam bu bilmem kimin psikolojik deney resimleri falan filan değl mi ?recep ivedikteki resimlerden

    1|0
    0|0
  • Yan yana iki kuş yuvası ve iki yuvadada bekleyen birer kuş görüyorum.

    0|0
    0|0
  • Böcek var,

    kelebek var,ar

    kuş var,

    balık kılçığı var,

    insan var,

    yüz silüeti var,

    GİBİ

    Ama istersek, rastgele boyanmış bir sayfa olarak da görülebilir...

    0|0
    0|0
  • kelebeğe böceğe benzer bişi.. daha önce psikiyatride görmüştüm... doktor hastalara gösteriyordu... sanırım ...

    0|0
    0|0
  • orada bir aşk görüyorum gözleri gözlerine bakan aşkı dudak dudağa yaşayan tentene yaşayan ellerini bırakmayan bir aşk görüyorum dersem yalan olur :D

    0|0
    0|0
  • YIKILMIS HAYALLERI ENKAZ VAR BURDA

    0|0
    0|0
  • Bir halt anımsatmadı ifade etmedi.

    0|0
    0|0
  • kan görüyorum hocam dehşet görüyorum

    1|0
    0|0
  • Koala ile yarasa karisimi bisey ;)

    0|0
    0|0
  • bi böcek aslında azının önunde buyuk kıskacları olan fakat kıskacları yok böcegin üstünde tuyler ve bir de balerin var

    kollarını acan bir şey var

    bu resmi karanlık bir ortamda eflatun bir ısıgın üstüne cizersen istedigin herseyi görebilirsin

    0|0
    0|0
  • kara Fatma dedikleri böcek gibi geldi Yada ona benzer bir şey .Birde kuş kanatları var gibi geldi çokta dikkat etmedim ilk geleni söyledim .

    0|0
    0|0
  • link

    benn bunu görüyorum.

    0|0
    1|0
  • savaştan kaçan kuşları hatırlatıyor.

    0|0
    0|0
  • Kaburga ve iskelet...

    0|0
    0|0
  • karanlık sıkıntı dert tasa

    0|0
    0|0
  • akrap gibi

    0|0
    0|0
  • Şakak kemiğinden girmiş levye.

    0|0
    0|0
  • eee söyle hadi ne var çatladık kim bilmiş bakalım

    0|0
    0|0
  • çok konsatre olunca fenerin avrupa şampiyonu olduğunu görüyorum, puhaha :D

    0|0
    0|0
  • Link söyleyin bakalım. Ne görüyorsunuz

    0|0
    1|0
  • bi' b*k göremedim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bu ne ya :S

    0|0
    0|0
  • Valla bu mürekkep testi sanıırm,deli çıktım test sonucu.

    0|0
    0|0
  • chirality, pelvis (:

    0|0
    0|0
  • dans

    0|0
    0|0
  • insan ruhu özgür ve kanatlanmak ve uçmak istiyr benm ruhumda kelebek gibi üzerinde lekeler var.

    0|0
    0|0
  • iplik baskısı

    0|0
    0|0
  • kuş tüyünden kebelek yapmışlar

    0|0
    0|0
  • 15 dk baktım ama hiç bişe göremedim.://

    0|0
    0|0
  • neyin röntgeni bu :(

    0|0
    0|0
  • Kanatlı hamam böceği

    0|0
    0|0
  • altın kurbağa çiftleşmiş . zehirli ama dikkat et.

    0|0
    0|0
  • yüz yüze duran iki insan .

    ne anlama geliyo lhgjlşglhjş

    0|0
    0|0
  • sevişen iki insan

    0|0
    0|0
  • böceğe benzer gibi birşey

    0|0
    0|0
Yükleniyor...