Bu kişinin her filmini izlerim dediğiniz aktör var mı?

En sevdiğiniz, o varsa her filmini izlerim dediğiniz aktör var mı? :)


0|0
24|21

En İyi Kız Görüşü

  • Robert Downey Jr
    Aamir Khan
    Johnny Depp
    Adam Sandler. Bütün filmlerini izlemedim. Bilerek izlemiyorum, ilerde izlemek için kalsın diye.

    1|1
    0|0
    • Al Pacino'yu unutmuşum.

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah yaralı yüz :)

En İyi Erkek Görüşü

  • Samuel L. Jackson,
    Will smith,
    Robert downey jr,
    Jackie chan,
    Danzel Washington,
    John malkowich,
    Brad pitt,
    Hugh jackman,
    Mıchael madsen

    0|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 23

  • aamir khan

    2|0
    0|0
  • Khan filmleri

    1|1
    0|0
  • Tom Hanks.

    0|1
    0|0
    • Özellikle Forrest Gump'ı izledikten sonra etkilendim Tom Hanks'ten geçenlerde de metroya binmiş diye haber okumuştum. Bizde Forrest Gump kalitesinde bir filmde oynasa aktör, yüz görümlülüğü parası alır :)

    • Valla haklisin, ama yabancılar öyle değil ışte. Adamın çoğu filmi güzel. İzlemediysen Cast Away ve Termınal'i de öneririm.

    • Olur önerilerini dikkate alıp not ediyorum film izleyeceğim zaman bunları izlerim

  • oguri shun

    0|0
    0|0
  • tom hanks
    morgan freeman
    christian bale
    tom hardy

    0|1
    0|0
  • Türk olarak Ferhan Şensoy bir numaramdır. Yabancılardan da Edward Norton.

    0|0
    0|0
  • Johnny depp

    0|0
    0|0
  • Aamir Khan
    Shahrukh Khan
    Tom Hanks
    Robert DeNiro
    Leonardo Dicaprio

    1|0
    0|0
    • Aamir Khan gerçekten hissettiriyor :), Shahrukh Khan'ı izledikten sonra aktörlüğün ne dediğini öğrendim, Tom Hanks zaten tartışılmaz son iki abimizi de aramam yani denk gelirse izlerim ama :)

  • aamir khan her filmi güzel olur mu oluyormuş

    1|0
    0|0
  • Hayır yok.

    0|0
    0|0
  • Yok.

    0|0
    0|0
  • Aamir Khan

    1|0
    0|0
  • Çok kisiler var ya

    0|0
    0|0
  • Aamir khan

    1|0
    0|0
  • aamir khan

    0|0
    0|0
  • Uraz kaygılaroğlu.

    0|0
    0|0
  • Tom Cruise, Leonardo Di Caprio

    0|0
    0|0
  • Robert Downey Jr

    0|0
    0|0
  • BRUCE LEE

    0|0
    0|0
  • Margot Robbie, her filmini izlerim cidden o kadar güzelki

    0|0
    0|0
    • Bu kadının hiçbir filmini izlemedim :)

    • Mutlaka izle çok güzel kadın, leonardocuğumla the wolf of wall street te oynuyodu en güzel hali orda, şu andada vizyonda filmi var, focus tada çok güzel will smithle,12 ağustostada suicide squad da harley quin i oynuyo zaten onu mutlaka izle

    • İzlerim dersem yalan söylerim çünkü isimleri çok tuhaf :) bir saniye not ediyorum madem öneriyorsun.

  • Johnny Depp var. İzlerim yani

    0|0
    0|0
  • Aamir Khan, çok anlamlı filmleri var

    0|0
    0|0
  • Aamir Khan

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

Yükleniyor...