Biscolata reklamları hakkında ne düşünüyorsunuz? Feminist bir soru geliyorr :)

Ben "kadının" reklamlarda seks objesi olarak kullanılmasından inanılmaz derecede sıkılmıştım, kadınlar resmen erkeklerin dikkatini çekmek için birçok alanda kullanılıyordu taa kii biscolata reklamları ortaya çıkana kadar :P

link

Bu linkte de görebileceğiniz gibi, erkekler nasıl bayanlara bakabiliyorsa bizde böyle yakışıklı erkeklere bakarız, sadece bayanlar yok bu hayatta üstelik bu linkte adam İtalyann ;)

Feminist bir soru oldu ancak bizim de gözümüzün gönlümüzün açılması gerekli yani, değil mi bayanlar ;)


0|0
17|10

En İyi Kız Görüşü

  • Haklısın.Bence bu reklam devrim niteliğinde.Her klipte, reklamlar da kadın kullanıyordu.Erkeğin kullanılması çok dikkat çekici olmuş.Bu arada İspanyolu tek geçiyorum:)

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bizim milletimizin bu yabancı merakı hiç geçmeyecek :)

    2|0
    0|0
  • biz rus dedikmi patlıyosunuz hepiniz abazasınız diye e şimdi siz ne oldunuz? :D (abazalar)

    ayrıca kimse kıskanmıyo boşa cabalamayın bizden ırak olun kimle oluyosanız olun gençler cidden çekilmez insanı canından bezdiren huylarınız var. (sevgililerimden ve arkadaşlarımdan sonraki tespitimdir.)

    türk kadınları bencil ve acımasız.

    bi italyan kadının sözüdür.

    eksileri alıyım

    0|0
    2|2
  • :D:D güzel soru olmuş

    1|0
    0|0
  • Bu reklam beni baydı artık.

    0|0
    1|1
  • :)))

    1|0
    0|0
  • Artık Biscolata yemiyorum; ve reklamcılık anlamında berbat buluyorum. Çünkü eğer ürettiğiniz ürün herkese hitap ediyorsa, sadece kadınlara hitap eden bir reklam yapamazsınız.

    0|0
    0|0
  • boşver italyanı ya türkler neyine yetmio:)

    0|0
    0|0
  • iyi şeyler düşünmyorum

    0|0
    0|0
  • ya birde erkeklere laf atarlar açık giyinmiş kadın görünce içine düşüyorsunuz hemen diye. Bu reklam çıktı çıkalı kızların aklı başından gitti.

    kim daha sapıkmış görmüş olduk.. sapık kızlar..

    0|0
    1|0
  • benim bir erkek olarak bile dikkatimi çekiyor bu linkteki adam ya beğenmeyen kızlarda bi sorun var bence:D

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • gayet güzel bi reklam

    başArılarının devamını diliyorum:))))

    yaşasın biscolataaa

    son haber:biscolata stokları tükendi tüm bayanlar biscolataya saldırdı bunu gören erkekler çareyi bihter çikolatada buldu:))

    1|2
    1|1
  • tv de gördükleri kadına dikkat kesilen erkekleri anlamama sebep olan reklamlardır.ama fransız ve ispanyol daha çok dikkatimi çekiyor :) link link

    1|1
    1|1
  • ya benim favorim de enrico ya :D:D aynen daha fazla böyle reklamlar istiyoruz :D

    1|2
    0|1
    • Fransız olan da süper yalnız :D bnce de böyle reklamlar lazım :D

    • Hepsini Göster
    • kessinliklee.. ne güzel böyle reklamlara devam etsinler : )

    • aynen 4 gözle bekliyoruz :D canim biscolatta cekti :D:D

  • adam tipsiz, sirf italyan oldugu icin mi ölüp bitiyorsunuz yoksa gercekten mi yakisikli buluyorsunuz cok merak ettim?

    ya bildigin bakkalin ciragindaki tip var bu adamda?

    3|1
    1|3
  • Haklısın melody feminist sorunu destekliyorum

    1|2
    0|1
  • bencede doğru tespit :D

    1|1
    0|1
  • benim midem bulanıyor erkekleri öyle mal mal bakıp saçma şeyler yapınca

    3|2
    1|3
  • E gün olur erkekler sex objesi olarak kullanılır :) Katılıyorum sana

    1|1
    0|1
  • bayıldım bttım bu reklama :D

    1|1
    0|1
  • Gayet hoş lar sevgilerimi yolluyorum hepsine ahaha

    1|2
    2|1
  • Hepsi gay gibi... Tahammül bile edemiyorum.

    2|1
    3|3
  • Carlos'a bayildim.

    1|1
    0|1
  • valla bence süper reklam olmuş ama ben üçünede bayıldım :D

    1|1
    0|1
  • bizene lannnnn :)

    2|0
    0|1
  • carlos en ıyısı ıclerınde :)

    biscolata stıx sevıyorum dıgerlerını sevmıyorum :)

    1|0
    1|1
  • o ispanyol carlos yok muuu :))) ne tatlı bişey ya (eski reklamda hamur yoğuran şahs-ı şahane)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...