Mutfakta böyle farklı şeyler dener misiniz ?

Selamünaleyküm arkadaşlar hayırlı geceler

link

Bu şekilde farklı şeyler yapar mısınız ?

Yaparsanız neler ?

Cevap verenlere teşekkürler


0|0
9|9

En İyi Erkek Görüşü

  • aleyküm selam. yemek yapmaya üşenip yemek yapmaya 15 dk dan fazla ayırmamayı prensip haline getirmiş biri olarak süslemeye hiç uğraşamam :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Sanda aleykum hello .. evet denerim

    0|0
    0|0
  • Aleyküm-e selam Ben tavada yumurtanın üstüne pulbiberle yüz çiziyom. Bide domates ve soğanlar simetri şekilde diziyom o sayıllıyor mu:)

    0|0
    0|0
  • bir önceki günden kalmış yumurtalı ekmekleri birama çerez yaparım

    0|0
    0|0
  • Aleyküm selam abisi. Bi' de ''Göz hakkına girmek istemiyorum.'' der bazıları. Ben dolaptan yumurta çıkaramıyorum bunu hiç yapamam.

    0|0
    0|0
  • aleyküm selam. ben mantı yaptığımda eritilmiş salçay ile gülücük yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Çok güzel menemen yaparım.

    0|0
    0|0
  • Aleyküm selam o kadar usta değilim ama fark olarak annemin tenceresini simsiyah etmiştim :)

    0|0
    0|0
    • Bu ustalık gerektirmiyor ki çok basit :)

    • sürekli yapan için öyledir aslında elimden gelir ama ilk önce birilerinin göstermesi lazım yoksa farklı bir şekil çıkar bu işten :))

  • aleykümselam.malesef mutfağına özen göstermeyen bir aileye sahibim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • mutfakta vakit geçirmeye bayılırım. fırsat buldukça bir şeyler deniyorum. süsleme gibi değil de daha önce yapmayı denemediğim yemekler yaparım. en son patlıcan kebabı denedim sırada lazanya var :)

    0|0
    0|0
  • denerim.

    en son istiridye mantarı pişirmiştim farklı olarak. cok sevdi bizimkiler. bugün gene yaptım. tereyagında, sarmısakla pişiriyorsun. işkembeden bozma bir tadı var.

    0|0
    0|0
  • aa bunu birde kreple deniceksin mmmm baya lezzetli oluyo:))

    0|0
    0|0
  • denemem yumurtayı o şekilde sevmiyorum zaten

    0|0
    0|0
  • görsellere kolay yemek süsleme yazıp arayabilirsin, link atamıyorum

    0|1
    0|0
  • aleykümselam, çok beğenmeme rağmen pek yaptığım söylenemez, güzel aslında.. :)

    0|0
    0|0
  • Evet ,geçen yıl butik pasta kursuna gitmiştim ,ordan öğrendiğim tonla şey var zevkli uğraşılar .

    0|0
    0|0
  • yapmam pek aklıma gelmez ama beğendim güzel olmuş :)

    0|0
    0|0
  • Evet bunu biliyorum , internette görmüştüm bende kurabiye kalıbı ile denemiştim ama hüsranla sonuçlandı ne yazık ki :(

    Plastik kurabiye kalıbı tavada erimişti :/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...