Çok iyi bir kitap yazmak isteseniz konusu ne olurdu?

dünyaca bilinen (örneğin harry potter) herkesin ağzında dolanan kitapları bilirsiniz. Öyle bir şey yazmak isteseniz sizce konusu ne tarz olurdu? Ne tarz bir kitap tutar?


0|1
11|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Fantastik kitaplarda kurgusu çok iyi olan tutuyor fantastik yazardım bende

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Psikoloji, işkence, metafizik. Vb

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bir kitap yazdım arkadaşlar iki yayın eviyle görüşüyorum. Kitabın ismi konusunda benim koyduğum ismin dışında yayınevleride farklı isimler teklif ettiler 1 ay süre istedim ikisinden de ve düşünme aşamasındayım ama sanırım kendi koyduğum isimde kalacağım. '' İntikam çemberi ''

    0|0
    0|0
  • Bir fikrim var yazıyorum, ama tıkanıyor. Konu itibariyle yazmaya calıstıgım roman cok zor ve tıkanmalara müsait

    0|0
    0|0
  • Şu an kitap yazıyorum daha doğrusu 3 aydır, yazacağım kitabın evrenini kurguluyorum, daha harita, coğrafi özellikleri, iklimi hiçbir şeyi doğru düzgün bitiremedim ya da yeterli hale getiremedim diyeyim.

    0|0
    0|0
  • gencin aşkı

    0|0
    0|0
  • Yasak aşkın sönmüş meyvesi ❤️❤️

    0|0
    0|0
  • bir ana karakter alirdim, ve yadsinamaz bir gerceklilikle hayatina girip cikanlari, ve ona neler kattigini anlatirdim, yani vezirin şahtan ayrilmasi icin, piyonun one mudahele etmesi gibi

    0|0
    0|0
  • Şizofren bir hackerin hayatını anlatırdım

    0|0
    0|0
  • Hobbit tarzında

    0|0
    0|0
  • Felsefi bişey yazardım

    0|0
    0|0
  • yazmak degil de %2 lik kesim kitap okuyor kime yazıcan ona bak önce

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Popülariteyi amaçlayarak kitap yazmak saçmalık.

    0|0
    0|0
  • O kadar ünlü bir kitap yazmak istemezdim en son zaten 10 yaşında çocukların elinde görürsün kitaplarını ve bu çocuklar ne okuduğunu bilmeden okuyor kötü çocuk gibi ve gerçekten değerli olanları da okuyor ama ikisini bir tutuyorlar. eğer amacım para olsaydı şan şöhret olsaydı kitabı sevmezdim ama yazarsam da sanırım dram felsefi karışımı bir şeyler yazmak isterdim

    0|0
    0|0
  • Fantastik bir kitap yazardim. Mesela cehennem tazılarının ve zombilerin olduğu ama korku değil macera

    0|0
    0|0
  • Konu bilmiyorum da adi 'merveille' olurdu

    0|0
    0|0
  • Şu sıralar tutan kitapları gördükçe üzülüyorum kötü çocuk yabancı vs bunlar ne ya

    0|0
    0|0
  • ben romantik severim ama maalesef romantik tutmaz kiii :( ondan bilim kurgu ya da fantastik filan işte :/

    0|0
    0|0
  • Kitap yazmam filmini çekerdim :D

    0|0
    0|0
  • Aşk üzerine olurdu ya da bilim kurgu

    0|0
    0|0
  • bilim kurgu ya da psikoloji her dönem tutulerr

    0|0
    0|0
  • Romantik komedi gerilim aksiyon seks hepsi içinde bir şey

    0|0
    0|0
Yükleniyor...