Kısa film için senaryo fikirleriniz var mı?

kısa film çekmemiz gerekiyor. konusu belli fakat senaryo için iyi bir fikir bulamadık henüz. çocuklara saygı sevgi yardımlaşma hoşgörülü olma güven gibi duyguları aşılamak için çekilecek bir film. fikirlerinizi bekliyorum:C


0|0
8|6

En İyi Erkek Görüşü

  • 3 kardeşin yetim kalması ve abisinin onlara bakması için giriştiği eylemler. kötü yoldan dönen abinin hikayesi. Türk filmi gibi oldu sanki biraz ama genişletilebilir. genişletildikçe daha çok mesaj içeren bir şeyler çıkabilir. KURT VADİSİNİN iyi bir şey olmadığı uyuşturucunun kötü olduğu aşkın yaşanması gerektiği insanları sevmenin elinde oldugu gibi şeyler olabilir. abi kardeslerine bakmak için bazı işlerde çalışır ama yanlışlıkla kötü yola düşer mafyacılık oynar bi kıza asık olur kendine çeki düzen verir tabi bu sırada uyuşturucu alkol ve kötübir hayat anlatılmaktadır falan filan :))

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • link bak bi işine yarar belki.

    0|0
    0|0
  • senaryo mu yazalım şimdi sana :) ekmeğini paylaşan bir çocuk, ana fikir veriyim gerisini sen getir :)

    0|0
    0|0
  • Eksik oyuncu var mı? Ben adayım.

    0|0
    0|0
  • link

    sex always makes you win! uzunu kısası farketmez.

    0|0
    0|0
  • hiçmi etkilendiğin esinlendiğin film yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Banane kendiniz biraz yaratıcı ol fikir mikir vermem.

    Bizi calıştır kendinizde dinlenın, kurnazlar sizi.

    0|0
    0|0
    • fikir istedim sadece düşünüyoruz bizde grup olarak basit bişi istemiyoruz ... yani sen bişi söyleme zaten

  • Saksı değilim ben en çok bana soracaksın :D

    0|1
    0|0
  • Senaryo için önce planlanmış kurgu gerekli. Kurgu tam olarak belliyse senaryo kolay halledilir. Yardımcı olmaya çalışırım...

    0|0
    0|0
  • link ben bu reklamı izlediğimde çok duygulanmıştım. ben yaratıcı değilimdir ama belki sana bi fikir verir.

    0|0
    0|0
  • gerçekten git bikaç film izle.

    0|0
    0|0
  • Ben oynayabilir miyimmmmm?

    0|0
    0|0
  • oh ödevi bize kakala .

    0|0
    0|0
  • Bir amcaonun karısı birde yeğen bul ve bunlara çarpık ilişkiler yaşat işte sana senaryo :D

    1|0
    1|0
Yükleniyor...