Hristiyanlar ve Müslümanlar aynı Alllaha mı inanıyorlar?

Bugün bir Hristiyan kanalında siz Müslümanlarla aynı tanrıya inanmıyoruz biz Hristiyanlar allaha inanmıyoruz diye video yapmışlar bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?


Güncellemeler:
Arkadaşlar videoyu izlemiş konu hakkında bigli sahibiymiş gibi lütfen konuşmayalım

0|0
7|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Beni sadece kendim ilgilendirir

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sanırım hrıstiyanlar 3 tanrı olduğuna inanıyo bir kitapta okumuştum. bizim gibi tek ilaha inanmıyolar

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Baba, Kutsal Ruh ve İsa'ya yani üçlü tanrı inancına sahipler. İsa'yı tanrının oğlu olarak görüyorlar ama manevi oğlu ve kurtarıcı.
    Bu nedenle gidin, bütün ulusları öğrencilerim olarak yetiştirin; onları Baba, Oğul ve Kutsal Ruh'un adıyla vaftiz edin. (Matta 28, 19) Böyle ayetleri falan varmış sanırım.
    Eski Ahit'te şöyle bir ifade var : "Dinle, ey İsrail: Tanrımız olan Rab, tek bir Rab'dır." (Tesniye 6:4) ama tabi kaldırılmış onların inancına aykırı olduğu için.

    1|0
    0|0
  • hımm :) zor bir soru oldu :) evet ama hıristiyanlığın değiştirilmiş bir dindir diye inanırlar müslümanlar.

    1|0
    0|0
  • Hıristiyanların ki din değil, öğreti. Bir teolojisi yok. Tanrı inancı karışık. Malum teslis, yani üçleme. Hz onşara göre peygamber değil, tanrı. elde var bir... Ayrıca bir de yukarıda aşkın tanrı var, elde var iki... Bir Kutsal Ruh var... Eldevar Üç... Bunlar hem aynı hem ayrı... Baba-Oğul-Kutsal Ruh trinity bir tanrı. Baba aşkın tanrı, oğul Hz İsa tanrı iken bazen hz İsaya baba derler. Hatta Mary (Meryem, madonna) da tanrı oluverir. Bunsan başka Roma Pagan dininden Hıristiyanlığa tranfer edilmiş azizler var, bunlar da din adına karar verir... Çok karışık iş... Yani olayı kendileri dahi henüz çözemedi.

    0|0
    0|0
  • Hz. İsa ve Hz. Muhammet Aynı Allahın peygamberi ve bir tek yaratıcı var ve onun Adı Allah. Onlarda Alaha inanıyor. Bizde olduğu gibi onlardada fanatikler var, itibar etme o görüntülere.

    0|0
    0|0
  • Tek bir Allah var başks yok sadece farklı kesimlerin taktığı değişik isimler var eğer uzayda bizim gibi düşünebilen canlılar var ise onlarda bu evrenin bir yaratıcısı ve sanatçısı olduğunu bilir ama doğru olan ALLAH ismidir tanrı falan denmez Kuran ne diyosa farz olan O'dur b

    0|0
    0|0
  • Sen yasamayi haketmiyorusn

    0|0
    0|0
  • He aynı ama mallar farkında değil 😂

    #inciheryerde

    0|0
    0|0
  • Yaratan her dinde tektir ve aynıdır

    0|0
    0|0
  • Aynı tanri, onlar da hazreti adem ve havvadan geldiğimizi savunuyor

    0|0
    0|0
  • niyet aynı ama gidişat iyi değil

    0|0
    0|0
  • Oh Mai Gawd!

    0|0
    0|0
  • Bence kesinlikle aynı allaha inanıyoruz. Zaten bizde iki allah oluşturacak kadar beyın yok.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Hristiyanlar da allaha inanirlar ama onlarda ayrica teslis inancı vardir :)

    1|0
    0|0
  • Hristiyanlar Allah'ın peygamberi olan İsa'nın Tanrının oğlu olduğuna ve bütün dünyaya ve evrene onun hükmettiğine inanır. Bir de üçlemeleri vardır Baba oğul kutsal ruh diye böyle bir şey İslam'da katiyen yoktur. Biz politeistik yani çok tanrıcı değiliz. İslam'da Allah birdir ve tektir Hz. Muhammed ise onun kulu ve elçisidir.

    0|0
    0|0
  • Bir tanrıya ve teslise inanıyorlar. Tanrının baba, Hz. Isanın oğul olduğuna ve kutsal ruhun var oluşuna inanıyorlar haşa. Allah ama doğmamış ve doğrulmamıştır, Allaha inanmıyorlar.

    0|0
    0|0
  • Farklı tabiiki. Bizim inandığımız tanrı doğmaz doğurmaz. Onlar çocuğu olabilen bir tanrıya inanıyorlar

    1|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
Yükleniyor...