En cok en sık kullandığınız tersleme sözcüğü hangisidir?

Komik-mizahi sözler .........

en cok en sık kullandığınız tersleme sözcüğü hangisidir :)


0|0
116

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • layyhhnn yörü git.. derim nazımın geçtiğine

    0|0
    0|0
    • layn lafı cok ağır bir laf erkeklerden gelirse ama kızlardan gelince laf yumuşuyor her nedense bana öyle geliyor en azından

  • beni bir tek sen anladın onu da yanlış anladın.

    0|0
    0|0
  • Yav he he derim genelde :D

    0|0
    0|1
  • Lan bir yürü git... En kibar halimle bu yani.

    0|0
    0|0
    • en kaba halinle bile kaba olamayacak kadar kibarsın

    • Aslında oradaki "yürü" kelimesi yürü değil de şimdi sitede küfür yazmayım diye Lan bir yürü git olarak değişim yaptım. :)

    • olsun canını sıkma ben anladım ama sana da yakısıyor ters olmak bazen sinirli haline bayılıyorum desem bana inanmassın bencede inanma cunki görmedim seni

  • offf yaa

    0|0
    0|0
  • teres derim...

    0|0
    0|0
  • "komik şey" derim genellikle.

    0|0
    0|0
  • Sana bir ... fukara sümüğü gibi yere yapısırsın :D

    0|0
    0|0
  • oramagomaburamago

    0|0
    0|1
  • s.tr git var mesela tam senlik.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • sefil köylü :D

    0|0
    0|0
  • *&#*&#*&*&#*&# derim :))

    0|0
    0|0
  • "Tamam sensin." derim nadiren. Pek terslemem insanları.

    0|0
    0|0
  • Battle Star Galactica

    Bi S*ktir Git'in terbiyeli hali olarak kullanırım.

    0|0
    0|0
  • ya bir sktrgit yaa.

    0|0
    0|0
  • Diyyyyoooossssuunnnn

    0|0
    0|0
Yükleniyor...