Arkadaşlar kültürlümüsünüz?

Arkadaşlar yeterince kültürlümüsünüz? Valla bende pek kültürlü sayılmam inkar edemem 😂

  • Çok kültürlüyüm benim kadar bilgili olmayan biri yanıma bile yaklaşmasın.
    19%(6)15%(10)Oy Ver12%(4)
  • Kültürlüyüm yani.
    31%(10)34%(22)Oy Ver36%(12)
  • Yeteri kadar.
    19%(6)29%(19)Oy Ver39%(13)
  • Pek kültürlü değilim ama müthiş bir insan sarrafiyim desem yalan olmaz.
    19%(6)9%(6)Oy Ver0%(0)
  • Kultursuzum ama kendimi seviyorum.
    3%(1)3%(2)Oy Ver3%(1)
  • Aa kültürmü? Ilk defa duyuyorum 😯😮😮
    9%(3)10%(6)Oy Ver10%(3)
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Fazlasıyla...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Gayet kültürlüyüm de, kültürlü olmayanı niye yanıma yaklaştırmayayım? Bilgiyi paylaşmadıkça, aktarmadıkça anlamı ne?

    0|0
    0|0
  • Şimdi yorumlarda kültür patlaması yaşanacak lakin bizdeki kültür sadece kültür mantarında ki kültür :D

    1|0
    0|0
  • Her konudan bilgiler ilgimi çeker ama yeteri kadar kültürlü değilim henüz belki 5 yıl sonra değişir

    0|0
    0|0
  • Gayet kültürlüyüm. Tıptan tarihe siyasetten dil bilgisine çevremde kimin aklına bir şey takılsa gelip bana sorarlar
    Bilgiye her an açım 😊

    0|0
    0|0
  • Kulturluyum yani

    0|0
    0|0
  • tabi ki

    1|0
    0|0
  • yeteri kadar dicem ama yetmediği anlar da olmadı değil :D

    1|0
    0|0
  • Öyle derler

    0|0
    0|0
  • Kültürden kastın nedir?

    0|0
    0|0
  • Kime ve neye göre uçsuz bucaksız bir alemden bahsediyoruz ;)

    0|0
    0|0
  • Kültürlüyüm yani.

    0|0
    0|0
  • Bu konuda mütevazi olamayacağım cevabım evet...

    0|0
    0|0
  • yeterı kadarrrrrr

    0|0
    0|0
  • ya bu konuda bir şey diyemem kii... öğrendiğim şey kadar öğrenmediğim şeyler var

    0|0
    0|0
  • derdimi anlatacak kadar kültüre sahibim gibi geliyo :D

    0|0
    0|0
  • hayır ben taşralıyım

    0|0
    0|0
  • Kültürlüyüm yani diyenler tamamen kültürsüzdür bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • . Kültürlüym seçeneğini işaretledm ama hiçbir zaman yeterince kültürlü olduğumu düşünmeyecegim, o benimogrenmemin bitti an dır

    1|0
    0|0
  • Bu sorunun cevabı bulunduğumuz ortama ya da topluma göre değişkenlik gösterir eğer bizden daha bilge bir insan varsa karşımızda kültürsüzüzdür.

    1|0
    0|0
  • Kime göre, neye göre, ne konuda

    0|0
    0|0
    • Sadece yerince bilgilo ve kulturlumusun bu yani 😃

    • Hepsini Göster
    • Mesela herkez tarafından bilinen şeyleri ben hep herkezden sonra ogrenirim. Aslinda herkez kadar bilgili değilim. Sizdemi oylesiniz anlaminda. Ucu bucağı nolacaktı?

    • Sor zaten basit bir soru

  • Mı ekinin ayrı yazılması gerektiğini bilecek kadar

    0|0
    0|0
  • değilim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...