Evcil hayvan besleyeniniz varmı

besliyosanız ne ve hangi tür besliyosunuz ya da almayı düşünen hangı hayvanı ve türü düşünür


0|0
15|8

En İyi Kız Görüşü

  • Önceden çok beslemişliğim var bir sürü hayvan besledim bukalemundan hemstıra kadar ama şimdi alerjim çıktı maalesef

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Muhabbet kusu tavsan kopek guvercin.. Suan sadece guvercinler ve muhabbet kusuna benzer kucuk iki kusumiz var.. İsmini bilmiyorm abim getirdi :-)

    0|0
    0|0
  • Kedim var 3 tane , labradorum var birde.

    0|0
    0|0
  • Kör bir kedim var ördişim.

    0|2
    0|0
  • tawşan besliyorum çok tatlı ama bakımız zor:)

    0|0
    0|0
  • iki kaplummbağam var ..çok severek besliyorum gerçi her hayvanı seviyorum annem izin verse eve doldurucam

    0|0
    0|0
  • Cesitli hayvanlari beslemisligim oldu.su an sadece kendini horoz sanip kadin kahkahasi atan ve portakal gorunce kartal durusunda gardini alan bir papaganim var

    0|0
    0|0
  • öküz besliyorum

    0|1
    0|0
  • Kedi besliyorum adı fatmagül :))

    0|0
    0|0
  • ben çok isterimde annem izin vermiyo ya la

    0|0
    0|0
  • pekinez besliyorum :)

    0|0
    0|0
  • Kedim var..

    0|0
    0|0
  • köpeğim var.

    0|0
    0|0
  • kirpi buldum geçenlerde yavru minnık bişey çok kötü kokuyo onun dışında bir sıkıntımız yok :D

    0|0
    0|0
  • Ahh ahh bir zamanlar beslerdim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • 0|0
    0|0
  • Kendime bakamıyorum bir de muhabbet kuşu geldi

    Yapıştı İnmiyo tepemizden

    0|0
    0|0
  • Güvercin besliyorum..

    0|0
    0|0
  • Muhabbet kuşu besliyorum

    0|0
    0|0
  • muhabbet kuşu besliyorum bir de akvaryumum var

    0|0
    0|0
  • balık besliyorum :)

    0|0
    0|0
  • İngiliz cocker var.

    0|0
    0|0
  • Kopegim vardi. 12 sene birlikteydik. Olunce yerine bir sey almadim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...