Sevgilim müzik listemde Neşet Ertaşın parçalarını görünce "Neden keko müzikleri dinliyorsun?" dedi. Siz ne yapardınız?

Ben Neşet Ertan'ı çok severim. Tüm parçaları var. Ada'm basit bir Ada'm değil edebiyata ismini yazdırmış ve şu an ders olarak okutulan bir Ada'm. Sen kimsin ki küçümsüyorsun? Kızı orada iyi bozdum siz olmaydınız ne yapardınız?


0|0
18|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Madem cahil entelektüel taklidi yapmaya çalışsın bari

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Vallahi ilişkide soğuma nedeni diye maddeye alınabilir bu dediğin.
    Keko mu? Kendisinin müzik ile ilgisi alakası , bilgisi ne derecededir acaba.
    Ayrıca beğenmeyebilirsin, tarzın olmayabilir ama iyi olan şey iyidir. Kötü diyemezsin.

    0|1
    0|0
  • neşet ertaş a öyle denir mi? insan ne dinlerse dinlesin biraz saygı duymalı. hiçte müzikten anlamıyormuş..

    0|1
    0|0
  • Müzikten anlamadığı belli. Ben şu an yurt dışındayım ve burda ki yabancı gençler bile Neşet Ertaş dinliyor. Türkiyede öğrenmişler duymuşlar ve sözlerini anlamadıkları halde etkileniyorlar.

    0|1
    0|0
  • O ergen gitsin canfeza sancak dinlesin. Ne anlar.. Benimde telefonumda bütün şarkıları var

    0|1
    0|0
    • Adamsın vallaha yav 😄 Sancak dinliyor

  • Kız kafayı yemiş herhalde. Normalde benim tarzım değil ama neşet ertaşın gerçekten çok güzel şarkıları var. Dinlemeyen bilmez.

    0|1
    0|0
  • Nelet Ertaş dinledik diye keko oluyosak olalım

    0|1
    0|0
  • keko mu? ke ko mu? neşet ertaş mı? playlistimde ımany de vardır müslüm gürses de. ama başta neşet ertaş vardır. ben ayıplardım net.

    0|1
    0|0
  • sii.. git derdim

    0|1
    0|0
  • Ağzının payını vermişsen sorun yok daha da tartisip onun seviyesine inme.

    0|1
    0|0
    • Büyük tartışma çıktı bu konu yüzünden ayrıldım ben de

    • Hepsini Göster
    • @By-Zippo o ha sen nerden çıktın?

  • Bu yüzden cahil insanlarla bir arada olmak çok zor.

    0|1
    0|0
  • Neşet Ertaş'a keko diyen bir mahlukatla hayatını devam ettirmemelisin. Saygısız.

    0|1
    0|0
  • Neşet Ertaş bu 👍 ne dediğini bilmiyor anlaşılan

    0|1
    0|0
  • Kız arkadaşınin müzik kültürü yok hatta müzik kulağı zevki falanda yok olmalı ki keko diyor.

    0|1
    0|0
    • O genelde taladro falan dinliyor

  • Ben sana neden ib ne müziği dinliyon diyom mu derdim neşet ertaş bir başka be neşet Ertaş a laf yok

    0|0
    0|0
  • Bende aynısını derdim sevgilime

    0|0
    0|0
    • Be derdin?

    • Hepsini Göster
    • dinliycem... Kırdıysam kusura bakma.

    • Rica ederim. Çok takan birisi değilim 😄

  • Sen kekoysan o da kezban

    0|0
    0|0
  • Keko nedir ya ayril o kizdan

    0|1
    0|0
    • Ayrıldım 😄

    • Hepsini Göster
    • Pardon açıklamada yazıyormus zaten ben direk detayi okumusum 😊😊😊😊

    • 😄😄

  • Bunu söyleyen kizda selena gomez dinliyordur kesin assadssdd

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Cahil derim. Sonra içimden derim ki " of of bununla DA çok işimiz var "
    Zevkler ve renkler tartışılmaz. Ama Bu şekilde ön yargılı konuşmak, saygısızca. Sorgularım, neden neşet ertaş dinleyenlere keko gözüyle bakıyorsun derim. Sonra neşet ertaş hakkında bilgin neler derim.

    0|1
    0|0
    • Ayrılmak daha kolaydı onu yaptım 😂

  • Bu kadar farklı insanlarsanız, öyle bir kızla "sevgili" olabilmen ilginç... Yeni nesil hep kaşa göze bakıp mı sevgili oluyor acep?

    1|0
    0|0
    • Kaş'ından gözünden de vazgeçtim artık 😂

  • Ada'm neden böyle tırnakla m harfini ayırıyorsun? Neşet ERTAŞ bu arada ben olsaydım kaale almazdım şahsı.

    0|0
    0|0
    • Telefon düzeltiyor yav 😄. Neden almazdın?

    • Öncelikle Zevkler ve renkler tartışılmaz.
      Sonra Neşet ERTAŞ gibi bir büyüğü tanıyıp etmeden yorum yapan şahısa cevap vermenin manası yok.
      Muhtemelen kendi müzik listesine baksan Hande YENER, Demet AKALIN gibi şahıslar ile bir dünya Türkçe anlamını bile bilmediği yabancı şarkılar vardır.

    • Sancak taladro bilmem ne

  • eee kapitalismin liberal global dünyası ona filmlerde dizilerde bunu ögretiyo yani söledigi şey çok komik

    0|1
    0|0
    • Çok soğudum haklısın

    • Hepsini Göster
    • Tek söğüdümün bokta bu değil zaten bu son damlaydı 😊

    • Soğuduğum nokta*

Yükleniyor...