Kapat

Vizyondaki filmler... ''El Cin'' harika olmuş.. önerebileceğiniz film var mı?

Günaydın.. :D

link Hasan Karacadağ'ın yeni filmi El Cin bugün vizyona giriyo.. Fragmanını izlemelisiniz kesinlikle çok beğendim...Mutlaka gidicem bu filme..

Var mı önerebileceğiniz Vizyonda olan yeni filmlerden konusu fark etmez...


0|0
5|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Sicak Kalplere gitmeyi dusunuyorum, vizyonda adam akilli bi' film bulamadim dogrusu..

    1|0
    0|0
    • Film, "R" isimli bir erkek zombinin kurbanlarından birinin kız arkadaşıyla tehlikeli bir ilişkiye başlamasını anlatacak. Bu ilişki, başta R olmak üzere tüm zombileri değiştirecek zincirleme bir reaksiyonun ilk adımı olacak... :) İzledim fragmanını güzele benziyo..

    • Hepsini Göster
    • tamam bi' de gizli sorduğun bi' soru vardı,"herkes gizlensin falan filan" diye.. orada seçtin..

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 10

  • la gardaş bırakın bu cin şeytan işlerini la..

    1|0
    0|0
  • evet ya bende görmüştüm fragmanını ama yaratıklı maratıklı biişey olmus bu yaratıklar konuyu azcık sapıtmış gibi ama begendim elcin e gidicem

    1|0
    0|0
    • Haklısın aslında..

      Kötünün iyisi gibi olmuş ama mutlaka gidicem..

  • O filmin korsanını aldım içinden titanik çıktı. Para boşa gitmesin diye3. kez izledim çok beğendim.İşin garip tarafı 3. kez yine battı İnsanlar ders almıyor mu ne yapıyor anlamadım.

    1|0
    0|0
  • çok iyi komedi filmi, tavsiye ederim

    1|0
    0|0
  • ben korku filmlerini korkudan çok iğrenç buluyorum

    1|0
    0|0
  • türk filmlerini izlemeye sinemaya gitmiyorum gitmedim kalitelisi yapılana kadar gitmemde

    1|0
    0|0
  • gidilir iyi gibi

    1|0
    0|0
  • şu an ammar var.. 18 Nisan da da zehr-i cin vizyonda

    0|0
    0|0
  • fragmanı beğendim bende gidecem

    0|0
    0|0
  • bana boyle korku fılımlerı ıle gelmeyın nann :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • ooo süpermiş bu ya bende gidecem buna tırsacam ama :/

    0|0
    0|0
  • Selam filmine git

    1|0
    0|0
  • en son romantik komedi bekarlığa veda ya gittim kötüydü ondan sonrakilerden haberim bile yok :(

    0|0
    0|0
    • Çok kötüydü Balım o film ya...İlk kez bir filme verdiğim paraya acıdım ben..

      Bu tarz film seversen güzel bak gidebilirsin fragmanı çok beğendim ben..

    • Hepsini Göster
    • :) Ben bu hafta giderim canımm söylerim sana ..

    • tamam balımm unutma sakın :D

  • Aynı fikirdeyim... Güzel bir film olmuş en azından fragman süper.. Bu adamın başı cinlerle belaya girecek bak görürsün.Sürekli cinli filmler çekiyor..

    1|0
    0|0
  • Dün izledim ben bu fragmanı gece boyunca uyuyamadım..

    Koleksiyoncu 2 var oda gerilim..

    1|0
    0|0
    • Fragman çok iyi olmuş... Evet Koleksiyoncuyu takip ediyorum..

      Vakit bulursam mutlaka izlicem onuda..

Yükleniyor...