İzlediğiniz en iyi anime hangisi? Önerdiğiniz animeler var mı?

Death Note , Samurai 7 , Basilisk , Attack On Titan , Neon Genesis Evangelion , Code Geass , Gantz , Fullmetal Alchemist , Afro Samurai , Hellsing , Berserk , Avatar:The Last Airbender , One Punch Man...
Çocuksu olmayan ve hatta mümkünse +18 , beyin yakan ya da kan donduran tarzda anime önerebilecek var mı?
- Aşırı çocuksu , bir kapışmanın 2-3 bölüm sürdüğü , hikayenin sündükçe sündüğü 200 küsür bölümdür devam eden , Naruto - One Piece tarzı animelerle aram yok.


0|0
2|5

En İyi Kız Görüşü

  • Elfen Lied var. Saçma bulunur, önerilmez ama herkes kesip biçiliyor kanın donar belki😂 (sübliminal mesajlar sıklıkla mevcut)

    0|1
    0|0
    • Başladım ama devamını getirmedim , pek sarmadı.

    • Hepsini Göster
    • Araştıracağım , teşekkürler

    • Önemli değilde böyle her şeyi demiş yazacak bir şey bırakmamışın😂😂 İnş güzel bir şeyler bulursun şimdiden iyi seyirler☺

En İyi Erkek Görüşü

  • uzun seriler bir süre sonra bağlıyor seni kendisine ama sen bilirsin :D :D
    kısalardan şunlar iyidir...

    Zankyou no Terror
    Great Teacher Onizuka
    Claymore
    Hataraku Maou-sama!
    Elfen Lied
    Another
    Mirai Nikki
    Ao no Exorcist
    Golden Boy
    Asu no Yoichi
    Corpse Party: Tortured Souls - Bougyakusareta Tamashii no Jukyou

    :D :D :D

    0|1
    0|0
    • Benim aradığım tarzda mı yazdıkların?

    • ilki dead note tarzı
      ikinci komik güzel bir anime :D tavsiye ederim :D
      Golden Boy
      Asu no Yoichi
      Hataraku Maou-sama! bunlar da komedi ağırlıklı :D
      diğerleri asmak kesmek kelle uçurmak :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynı şekilde ben de sevmem o tarz animeleri ve istediğin Anime tam olarak "Death note" ilk Animemdi ve izlediğim (bikaç istisna Hariç) diğer animelerden zevk almadım. Onu izlemeden ölme. 18+ ve zeka oyunları ile Her hamlesinde "oha" dedirten beyin yakan tekrar tekrar alt yazıları okutacak bir Anime.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • one piece sevilmez mi ya daha korsanlar kralı olcak o korsanlar kralı olana kadar ben dede olcam heralde :)

    0|1
    0|0
    • büyük ihtimal öyle olacak adamlar uzattıkça uzatıyor , yan karakter üstüne yan karakter bindiriyor.

    • Hepsini Göster
    • Ben daha dayak yemeden dayak atan bir Saitama'yı biliyorum koca anime dünyasında. Gerçi o da dayak atıyor diyemeyiz , tek atıyor :)
      Hikaye olarak zengin ya da "Hassicome" dedirten bir yanı yok maalesef One Piece'in ya da Naruto'nun bence. Karakterleri derinlemesine işliyip bağ kurduruyor o ayrı.

    • narutoda hep belliydi pek karakter olarak zenginleştirmediler daha güzel olabilirdi sonlarda saçmaladılar zaten :)

  • Pokemon

    0|0
    0|0
  • Death Note.
    Nokta. zirvede bıraktım ben

    0|1
    0|0
  • Anime izlemiyorum.

    0|0
    0|0
    • Olm Online oyunda karakter kasıyormuş gibi xper kasıyorsun , her soruya salça oluyorsun. Bari alakalı yorum yaz godik. Git başka yerde farm yap.

Yükleniyor...