Hangi gazeteyi okuyorsunuz?

Arkadaşlar normalde veya online olarak hangi gazeteyi daha çok okuyorsunuz?

  • Milliyet
    12% (21)18% (21)15% (42)Oy Ver
  • Posta
    32% (54)24% (28)29% (82)Oy Ver
  • Sabah
    13% (22)9% (10)11% (32)Oy Ver
  • Habertürk
    14% (24)10% (11)12% (35)Oy Ver
  • Hayır ben
    29% (49)39% (45)33% (94)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
46|71

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 70

  • duzenlı sozcu okurum arada aydınlık ve cumhurıyetde alırım kalanı zaten ıktıdarın yalakası olmuş herkes bılıyorkı eleştırılmeye hıç gelemeyen bır ıktıdar var ve açık açıkta medya patronlarınıda tehtıt edıyor enson aydın doğanın kulağnı çekmıştı sanırım 3 4 gazete harıcınde hıçbırı korkudan doğru bılgı veremıyor ve tarafsız olamıyor kendı çıkarları için ıktıdar lehıne haber yapıyorlar oyuzden okumaya gerek bıle duymuyorum

    1|2
    0|1
    • Bence Farklı fikirleri okumak tezatlık değil

      ama , Türkiye'de doğal ön yargılar...

    • ıkı gazete bırbırınden alakasız karşıt görüşlü ve buda tezatlıktır,bellı bır ıdeolojım var ve buna uygun doğru bulduğum ınandığım fıkırlerı okurum bu onyargı değildir ulker nestle vs almamam gıbı zaman gazetesınıde okumam mesela fıkırlerıde benı ılgılendırmez ama herkes farklıdır saygı duyarım senın yaptığında guzelbişe aslında ama dedımya herkes farklıdır

  • Sözcü & Aydınlık & Cumhuriyet, zaten başka da gazete yok.

    2|7
    0|2
  • amk okuyorum :))

    1|5
    0|1
  • Yeni Akit, Millî Gazete, Aydınlık, Yurt, Yeni Asya, Zaman, Hürriyet gazetelerini okuyorum.

    0|2
    1|2
  • Habertürk

    0|0
    0|1
  • Sözcü okuyorum.

    1|3
    0|1
  • Sözcü gazetesi okuyorum hergün olmasada düzenli takip etmeye çalışıyorum.

    1|3
    0|1
  • Sözcü & Aydınlık

    4|2
    0|3
  • Radikal Cumhuriyet Zaman

    3|0
    1|4
    • cumhurıyetle ve zaman bu ne tezatlık

    • Bence Farklı fikirleri okumak tezatlık değil

      ama gazete bayisi de şaşırıyor

      Türkiye'de doğal ön yargılar

  • Cumhuriyet .

    1|2
    0|3
  • günde 3 posta okuyorum :p şaka şaka cumhuriyet, sözcü, muhalif gazete, haber sol, gazete vatan, gerçek gündem, google haber, mynet haber

    1|2
    0|2
    • cumhuriyet sözcü okuyup sorunca biz solcuyuz diyen garip kemalistlerden birisin yani :D

    • gündüz vakti çok içme sen yaramıyor :)

  • yazmam var okumam yok maalesef

    0|1
    0|0
  • sözcü okuyorum.

    1|3
    0|1
  • uzun zamandır gazete okumuyorum.. netten gerekli sayfalardan önemli gelişmeleri takip ediyorum okadar..

    0|0
    0|0
  • Hayır ben ^^

    0|0
    0|0
  • hürriyet ve sözcü okuyorum

    1|1
    0|1
  • sözcü okuyorum

    1|2
    0|2
  • Sözcü, Radikal ve Cumhuriyet.

    2|1
    0|2
  • hayır ben internetten takip ediyorum :!:

    0|0
    0|0
  • ben sözcü okuyorum...

    1|2
    0|0
  • Öyle bir gazeteye bağlı kalmak çok yanlış bir olay :)Hiç bir gazete tarafsız olmaz. Her gazete bir düşünceyi mutlaka savunur. Aradaki farkları, ince çizgileri görebilmek adına tüm gazetelerinde okunmasını öneriririm :)

    1|0
    0|2
  • okumuyorum ama dükkana düzenli olarak ZAMAN gazetesi geliyor arada bir bakıyorum...

    0|2
    1|6
  • Hürriyet, Habertürk bide AMK :)

    0|0
    0|0
  • yalan dolan habermi okucam

    kitap okuyorum

    0|0
    0|0
  • cumhurıyert

    1|2
    0|2
  • Web Aslan..

    0|1
    0|2
  • normalde posta hastasıyım.. online olarak hürriyette takılırım...

    0|0
    0|1
  • sözcü posta bulvar şok :D

    0|2
    1|1
  • sözcü gazetesi

    0|2
    0|1
  • sözcü genelde..

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    40

Kızlar Ne Diyor 46

  • Cumhuriyet, Aydınlık, Yeniçağ, İlk kurşun

    4|2
    0|0
  • Bizim eve giren tek gazete Sözcü.

    1|1
    0|0
  • Aydinlik ve bazi internet gazeteleri. Zaten digerlerinin nasil oldugu belli.

    3|1
    0|1
  • Sözcü ve Aydınlık

    3|1
    0|1
  • hurriyet posta ve sözcü

    1|1
    0|0
  • AYDINLIK,SÖZCÜ,CUMHURİYET

    3|1
    0|1
  • posta okuyorum, arka sayfada cıbıl resim oluyo asdasasd :Dd

    1|0
    0|1
  • Hayir ben :(

    0|0
    0|0
  • posta ya da sözcü.

    0|1
    0|0
  • Sözcü okuyoruz...

    1|1
    0|0
  • Sözcü gazetesini okuyorum.

    2|1
    0|1
  • Sözcü..

    2|1
    0|1
  • Posta okuyorum .

    0|0
    0|0
  • Posta

    0|0
    0|0
  • Hayır ben AMK den başka birşey okumam

    0|0
    0|0
  • Posta ya da takvim .

    1|0
    0|0
  • sözcü. o niye yok?

    1|1
    0|0
  • Posta ve sözcü .

    1|1
    0|0
  • Vay AMK .

    0|2
    0|0
  • bugun renklı kuse baskısıyla eıdr :)

    0|0
    0|0
  • Habertürk ve Posta

    0|0
    0|0
  • Sözcü ve Hürriyet

    1|1
    0|1
  • cok nadir habertürk oda kalın oldgu için güzel güzel sayfaları oldugu için yoksa okumam :)

    0|1
    1|0
  • Milliyet,Sözcü..

    1|1
    0|2
  • Posta

    0|0
    0|0
  • ben habertürk okuyorum.

    0|0
    0|0
  • Hürriyet

    0|0
    0|0
  • Sabahh :))

    0|0
    0|0
  • çalıştığım yerde proxyler kapalı olduğundan tek seçenek sabah işime geliyorda olabilir :P

    0|0
    0|0
  • financial times

    0|0
    1|0
  • Kızlar Devam
    16
Yükleniyor...