Kitap önerir misiniz? KALİTELİ bir şey?

Kargo ücreti ödememek için tamamlamam gerek sepeti, önerilerinize ihtiyacım var mümkünse çok bilinen bir kitap olmasın, muhtemelen okumuşumdur ya da ilgimi çekmemiştir, mesela ne olur artık elif şafak falan önermeyin ya da şu yeni çıkan çoksatanlar kitaplardan. sadece etkisinden çıkamayacağım bir şey istiyorum

Güncellemeler:
güncelll

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • 22 Britanya Yolu desem?
    Olasılıksız desem?
    Göz-Stephen King desem?

    1|0
    0|0
    • britanya yolu olabilir onu okumamıştım, teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • tabi ki, isterim yani kitap muhabbeti yapmak, en sevdiğim şey hatta

    • Bende severim umarım okuyup beğenirsin ne diyim

En İyi Kız Görüşü

  • posta kutusundaki mızıka herkese bunu öneriyorum etkisinde kaldım çünkü :D

    1|0
    0|0
    • bunun tanıtımı ilgimi çekti, bu olabilir

Erkekler Ne Diyor 9

  • Honoré De Balzac - Vadideki Zambak ve Ernest Hemingway - Silahlara Veda

    0|0
    0|0
    • okudum

    • Hepsini Göster
    • tamam çok teşekkürler :)

  • kaliteli bir kitap

    1|0
    0|0
  • Koleksiyoncu

    0|0
    0|0
  • Monte Kristo Kontu
    Eylül
    Hüzün Kalır Geriye

    0|0
    0|0
  • Yitik cennet. Cecilla samartin

    0|0
    0|0
  • cervantesin yeğeni

    0|0
    0|0
  • Adam faver empati

    0|0
    0|0
  • Bana her şey seni hatırlatır

    0|0
    0|0
  • sapiens olsun lütfen..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Monte kristo kontu
    Ucuz olsun dersen , bilinmeyen bir kadının mektubu, ermiş, dönüşüm, satranç, insanciklar, beyaz geceler , yeraltından notlar

    0|0
    0|0
    • hepsini okudum ve monte kristo kontunu hangi yayınevinden okudun?

    • Sadece ithaki

    • evet, bende. zaten kaliteli böyle güvenilir yayınevi var

  • Shantaram

    0|0
    0|0
  • Tanrının formülü
    Bulgakov köpeğin kalbi

    0|0
    0|0
  • Açlık oyunlarını okuyabilirsin canım. Olasılıksızda mükemmeldir. Kıymık diye bir kitabıda kardeşim çok sevmişti. romantik seversende erkekler bire ayrılır, julia quinn gelin ve düğün kitapları olabilir

    0|0
    0|0
  • Kelebek diye bir kitap vardı yazarını hatırlamıyorum. Suçsuz yere hapise giren bir adamın yaşadıklarını anlatıyor. Yine olsa yine okurum kategorisinde bir kitap.

    0|0
    0|0
  • Jane casey - acımasız ( bir cinayet kitabı vr okurken gözünde canlanıyor )

    0|0
    0|0
Yükleniyor...