İzlediğiniz en etkileyici korku filmi neydi?

Bugüne kadar izlediğiniz, sizi gerçek anlamda etkisi altına alan korku filmi neydi?


1|2
18|42

En İyi Erkek Görüşü

  • The Conjuring...
    Bugüne dek izlediğimde tırsmama sebep olan ve eve gittiğimde odamdaki dolaba dik dik bakmama sebep olan tek filmdi!

    1|0
    0|0
    • :)) ben de bir süre dolaplardan uzak durmuştum o film sonrasında

    • Hele bir de o uykunun ortasında ayaktan çekilme sahnesi...
      Bazen esnerken yarı uykulu halde bu ayak gerilmesini yaşıyorum. Tam da o gece bunun oluşması trajikomik olmuştu...

    • 😄😄 çok ürkütücü

Erkekler Ne Diyor 41

  • bir aralar Aynalar Serisini izlemiştim.1 hafta boyunca aynalara zar zor bakabildim :D aynalara bakamamak istiyorsan sende deneyebilirsin tavsiye ederim :D

    1|0
    0|0
  • Gerçek anlamda etkisi altında kalmasamda dabbe 4 idi.

    1|0
    0|0
  • Korku filmlerini sevmiyorum, ama korku oyunları güzeldir gmod oyununu indirip içini korku haritalarıyla doldurmuşluğum var. Bazen fazla korkunç geldiyse senaryoyla alakasız olmasına rağman elime ışın kılıcı, lazer silahı falan alıyorum daha rahat oluyor :D

    0|1
    0|0
    • 😄😄 korku oyununa değişik bir tercih tabi

    • Çok daha iyi oluyor çünkü bu sefer seyirci değil olayın içinde oluyorsun, bir dene google'a korku oyunu önerileri yaz sana uygun bir şey indir :)

    • :)) tavsiyeni denicem

  • Cocukken gulyabani vardi sut kardeslerde, tam filmi izlerken, hem de gulyabani ciktiktan sonra beni komurluge komur almaya gondermislerdi, dusun simdi samatayi 😂 aklim bir tarafima kacmisti resmen

    1|0
    0|0
  • Cin filmlerini izliyorum dostum onlar gerçekci çünkü gerçek hayattada var ister istemez tırsıyosun :D

    1|0
    0|0
  • The exorcist birde Evil Dead ama eski çekim olanı

    1|0
    0|0
  • exorcist ve ring

    1|0
    0|0
  • lisedeyken yaşayan ölülerin dönüşü ailem memlekete gitmişti o zamanlar varoş denebilecek tenha bir mahallede yaşıyordum 90 lı yıllardı yaşayan ölülerin dönüşü diye bir filmdi dışarıda fena bir yağmur fırtına zaten 2-3 kanal var açtım magic box starı "yaşayan ölülerin dönüşü" diye bir film izlemeyecektim de aslında dayanamadım izledim filmin sonuna doğru elektrikler de gitti mi al sana tam bir korku fırtınası altıma ediyordum valla dışarıda fırtına evde tek başımayım. valla o an sen gelsen yanıma senin bile kucağına atlardım korkudan. sabah ezanlarına kadar uyuyamamıştım :D

    0|0
    0|0
  • Candy

    1|0
    0|0
  • Aynalar 2 ondan sonra hiç korku filmi izlememiştim

    1|0
    0|0
  • Dabbe 5 Zehr-i Cin

    1|0
    0|0
  • cinli minli filmlerin hepsinde götum gotum kaçarım ortamdan :D

    1|0
    0|0
  • Dabbe 4 bir cin vakası

    1|0
    0|0
  • 24 gun sonra

    1|0
    0|0
  • türk korku filmleri
    zıçırtıyor ya

    0|0
    0|0
  • The others

    0|0
    0|0
  • ben artık korkmak için derin internette mosonların canlı canlı insanlara işkence videolarını izliyorum cin çağırmalarını izliyorum ne yapayım etkilenmiyorum. bende anlamadım dabbe falan filan komedi diye izlerim hatta gülmem geliyor korkutmak için ayıp olamazsa domalacaklar.

    0|0
    0|0
  • etkisi altına almadıda en sevdiğim serilerini hep merak ettiğim son durak ve testere serisi var beni korkutmuyor hiçbir şey

    0|0
    0|0
    • İkisini de izledim :) son durak serisi daha çok etkilemişti beni

    • Hepsini Göster
    • Evet görme ve ölüm sahneleri güzel :)

    • benim en sevdiğim görme sahnesi 2-3-5 baya sevmiştim o kaza sahnelerini

  • kçükken öldüren oyunu izlemiştim, ozamnlar aşırı korkmuştum aşıır akşam tuvalete bile gidemiyordum o derece. şimdi yıllar sonra tekrar izlesem korkarmıyım acaba

    0|0
    0|0
  • paranormal 1 in sonunu sevmiştim. korku seansıda güzeldi

    0|0
    0|0
  • Hallowen

    0|0
    0|0
  • Korku filmlerinden nefret ediyorum ama The Walking Dead izliyorum işte :D

    1|0
    0|0
  • Oyle bir film olmadi. Ama en korkuncu korku seansiydi

    0|0
    0|0
  • ana haber bültenleri

    0|0
    0|0
  • Korku izlemem

    0|0
    0|0
  • The ring

    0|0
    0|0
  • Korku filmi adındaki filmler beni korkutmuyor ama Dead Silence sağlam film

    0|0
    0|0
  • dabbe 5

    0|0
    0|0
  • Kızıl hat

    0|0
    0|0
  • Hiç korku filmi izlemedim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 18

  • Paranormal activity serisinin ilk filmi. Son yarım saati iki ay kabus görmeme yetti. Bir de Saw serisinin ikinci filmi.

    0|0
    0|0
    • Paranormalın ilk filmi efsanelerden zaten, sonrakiler etkileyici değil pek

  • Peşimdeki Şeytan bide Çığlık serisi.

    1|0
    0|0
  • Annabella
    Korku Seansı
    Siccin

    Normalde korku filmlerinden korkmam ama bunlardan fena korkmuştum.😄

    0|0
    0|0
    • Korku seansı ve siccini izledim. Korku seansı başarılı ama siccin hiç korkunç gelmemişti😄

    • 🙁😯🤔 Kadın kafasından su falan döküyordu ya çok kötüydü yaaa🙄
      Annabellayı izle o zaman.😄 Biz sabah ezanına doğru izlemiştik. Saatin de etkisi vardı sanırım.😂

  • The exortic .

    0|0
    0|0
  • ben manyakmıyın neyin çözemedim gerçek hikayedir denilen filmlerden bile korkmadım ya :D

    0|0
    0|0
  • Paranormal Activity

    0|0
    0|0
  • The Conjuring ve Insidious serisi

    0|0
    0|0
  • Ruhlar bölgesi

    0|0
    0|0
  • Üç harfliler marid acaip korkmuştum ya 😔

    0|0
    0|0
  • The babadook:)

    0|0
    0|0
  • Korku Seansı

    0|0
    0|0
  • x files dizileri idi

    0|0
    0|0
  • Dabbe

    0|0
    0|0
  • kuzularin sessizligi

    0|0
    0|0
  • Dabbe izlerken kendimi öldüm sandım 😂

    0|0
    0|0
  • Kara dedeler korkudan bir hafta kendime gelemedim😨😨😨

    0|0
    0|0
  • yaşımdan çok korku filmi izledim (18 :D) ama korkutmuyo hiçbiri sadece hannibal'ın psikopatlığı beni çok etkilemişti resmen aşık olmuştum

    1|1
    0|0
    • Senin de içinde gizli bir psikopat mı yatıyor acaba 😄 Aşık olmuşsan😯

    • neden olmasın :D hepinizi yicemm :D

    • Vuuuuu ürkütücü oldu😄😄😄😯

  • Ygsye giren 12. Sınıfların son hafta ki çalışmaları 😂

    0|1
    0|0
Yükleniyor...