Konuştugumuz dillerin nasıl meydana geldigini biliyor musunuz?

evet arkadaşlar merak etmişimdir bu diller nasıl meydana gelmiştir


0|0
22

En İyi Kız Görüşü

  • ay yer yetmedi buraya yazacagim :)) non-specific olan da hayvanlarin kullandigi, yalnizca nesnel dunyada islerine yarayacak olan basit anlasma bicimi. felsefe ve biyoloji de yorum getirmis ama dini teori ilgi cekici: Babil efsanesi. Kuran, Tevrat ve Incil'de farkli sekillerde gecer bu hikaye. En bilindik sekliyle Babil'de Tanri'ya ulasmaya calismak amaciyla cennete uzanan bir kule yapmaya calisan insanlari Tanri cezalandirmistir. Herkese farkli bir lisan vermistir. Cunku 'eger bir tek dil konusarak bunlari yapabiliyorlarsa, daha neler yapabilirler' demistir. Bu kadar ozetle :)

    0|1
    0|0
    • ilgine teşekkür ederim kesinleşmiş bir kanıtı yok bence bu dillerden sonra olan bir olay bu kasdettigin

    • rica ederim. tabiki kaniti yok, zaten adi da teori o yuzden :) dillerden sonra olan bir olay degil aslinda, ilk dilden bahsediyorsan dini teoride, o zaman diller yokmus zaten dil varmis, ve Allah tarafindan yollanmis. Hatta az daha derinine inip arastirirsak bu dilin Aramice veya o soydan gelen bir dil oldugunu goruruz. :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ingilizcen varsa sana bir metin yollayim. Kendim hazirlamistim :)

    0|1
    0|0
    • 1000 kelime kadar biliyorum sadce yani idare eder şekilde

    • Metni yollayamiyorum cunku sana mesaj atamiyorum. OZetleyim o halde, dillerin varolus sebebi iletisim gerekliliginden. dillerin kokeniyle ilgili birkac teori var, en ilginc olanlari bilimsel ve dinsel olanlar. bilimsel olan da devamlilik teorisi -continuity theory- ve devamsizlik teorisi -discontinuity theory- olarak ikiye ayriliyor. devamlilik teorisinde dil cesidi ikiye ayrilmis. insanlarin kullandigi, soyut konulari da icerebilen, ozel olanlar -specific- ve cins -non-specific- olanlar

    • pek bişey anlamadım

Erkekler Ne Diyor 2

  • gelmiş işte ne bilem :D

    0|0
    0|0
  • Hamur işi olmadığı kesin. Evrimin mucizesi mi desek ne desek bilemiyorum. Her bir zerremiz öyle zaten.

    0|0
    0|1
    • valla kesin ben cevabını bulamadım ama vardır bir mantıklı acıklaması

Yükleniyor...