Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan var mıaranızda..

önceden şarkı kanallarında tel numarası verilip şurdanım falan yazılıp çeşitli arkadaşlıklar kuruluyordu..

sanırım şimdi bu tip tv kanalları kapatıldı..

farklı arkadaşlıklar kurmayı özledim..

tanımadığım kişilerle mesajlaşıp konuşmayı özledim..

ne günlerdi güzel oluyodu..


0|0
6|3

En İyi Kız Görüşü

  • oha nan o numaraları arayanlar varmış =O

    1|0
    0|1
    • valla bende öyle düşünüyodum ilk seferlerinde.. askerdeydim.. dur bakayım bir göndereyim kontöre kıyayım dedim.. göndedim alt yazıdan bir geçti numaram..

      valla inanmassın resmen mesaj arama yağıyo.. :)

      bi mesaja 20-30 kişi falan mesaj cektı aradı falan..

      farklı kişilerle mesajlaşmak tanışmak güzel gelmeye başladı sonra :)

Kızlar Ne Diyor 5

Erkekler Ne Diyor 3

  • Hala var o tip kanallar ben geceleri müzik kanallarını gezerken çok denk geliyorum. Nete takıl boşver :)

    0|0
    0|0
  • Hakkatten yaa ariyolarmiki o kisileri

    0|0
    0|0
  • Böyle saçma arkadaşlık kurma yöntemi görmedim, kapatıldığı iyi olmuş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...