İnsanlara müzik zevkimi göstermekten utanıyorum?

HEpsinde utanmıyorum tabi ki. Çoğunlukla yabancı pop, r&b, hip-hop ve rock dinlerim.
Sorun bunlarda değil ama Türkçe dinlediğim Zaman'lar mesela Gülşen, Sıla, Mustafa Ceceli vs bunları dinliyorum.. Sanırım utandığım şey tam olarak insanların slow şarkı beğenmemi bilmesi.. Bilmiyorum neden. En çok utandığımda Müslüm Gürses, Duman vs.
İnsanlar aşk acısı çekiyor olduğumu düşünürler diye mi veya başka bir sebepten dolayı mı bilmiyorum. Bu durumdan Nasıl kurtulurum? Veya sizin de bazenleri böyle hissettiğiniz oldu mu?


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bence utanılacak o kadar şey varken bunlardan utanmaya vakit ayırmamalısın.
    Her şeyi geçtim bunlar utanılacak şeyler değil çünkü herkesin zevkleri farklıdır. Slow müzikler niye var? Bu tarzdan hoşlanan insanlar var diye değil mi? Yani önünde dinlemek için birçok alternatif var ve sev kendine uygun olanı seçiyorsun. Tek bir tarz olsaydı daha mı iyi olurdu? Hem şöyle düşün; sırf rahatça müzik dinleyebildiğin için şükredebilir, mutlu olabilirsin. Gereksiz detayları, insanları boş versene.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • E ben de metal dinliyorum. Buradakiler uzaylı muamelesi yapıyorlar. Farklılıklara saygısı olmayan bir milletiz. Yapacak birşey yok

    0|0
    0|0
  • Valla utancak bişey yok ben de sadece müslüm gürses dinliyorum herkes te biliyor beni merak etme bişey diyen olmaz

    0|0
    0|0
  • Zevkler ve renkler tartışılmaz. Utanmana gerek yok.

    0|0
    0|0
  • Duygusalsin ama belli etmiyosun ogrenirler diyede korkuyosun o yuzden😇

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Garip bir durummus.. hic dusunmemistim.. herzaman slow ya da turku dinlerim ruh halimde hep keyiflidir.. kime ne..

    0|0
    0|0
  • Zevkinden utanman saçma geldi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...