Senaryo yazmanız gerekse nasıl bir hikaye seçerdiniz?

Sizin filminiz nasıl olurdu? arkadaşlar farz edin ki bir senaryo yazmanız gerekiyor nasıl bir hikaye seçerdiniz?


0|0
8|10

En İyi Erkek Görüşü

  • uzaylı-banka soygunu-aşk

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Aşk , dram , gizem ,

    0|0
    0|0
  • Ölümcül hastalığa yakalanan kadınla, onu kurtarmak için çırpınan bir doktorun hikayesi olabilir.

    2|0
    0|0
  • Savaşların dünyaya ve insanlığa verdiği zararları anlatan bir film olurdu .

    1|0
    0|0
  • "adam var, ama aslında o adam o adam değil işler karışıyo izle işte anlatılmıyo" derdi filmi görenler

    0|0
    0|0
  • psikolojik ve dram olurdu :)) bir de kesin soygun filmi olur

    1|0
    0|0
  • " Bourne " Serisi gibi olurdu...

    0|1
    0|0


  • Bol gerilimli bir senaryo hazırlardım...Smack my bitch up video klibindeki gibi yakın çekımle göstermeye çalışırdım

    0|0
    0|0
  • Mezardakilerin pişman oldukları şeyler için, dünyadakiler birbirlerini yiyorlar. bu konuyla alakalı bişeyler olabilir...

    0|0
    0|0
  • romantik,macere komedi :))

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Tomb Raider

    1|1
    0|0
  • sonunu görünce şaşkınlıktan ağızları açık bırakan cinsten bşy olurdu. ama şimdi hayal edemiyorum bulcam ben bi ara :D

    1|0
    0|0
  • ayrılık acısı ceken bir kızı anlatırdım

    2|0
    0|0
  • romantik bi film..zor ask:)

    2|0
    0|0
  • Herşeyin insanın elinde olduğunu anlatan bi senaryo olurdu heralde.

    1|0
    0|0
  • Aşk diye bişey olmadığını açıklayan bi senaryo iyidir :D

    2|0
    0|0
  • Hüngür hüngür ağlatan bir aşk senaryosu yazardım herhalde.

    2|0
    0|0
  • benim senaryo yasaklanır

    1|0
    0|0
Yükleniyor...