Deadpool'u izleyen var mı?

Dün gittim filme, gayet güzel, Deadpool'a yaraşır bir film olmuş. Senelerdir 14 yaşında bebeler de izlesin diye kan, seks, küfür vs. hiçbirşeyi filmlerine koymayan, hatta eskilerin serilerini bile reboot edip onları bile zerrece kan olmadan çeken Hollywood'un aklı başına gelir umarım.

Sonunda seksenlerdeki o havayı vermiş bir film gördük, öyle yirmi metre uçtuktan sonra bir yere çarpıp yere yıkılmak yerine sümük gibi duvara yapışan adamlar iyiydi.

bir de çok komikti la film. Ayrıca sırf soruda seks kelimesi geçiyor diye 'Cinsey yaşam' kategorisine alan KS moderasyonu, en az o uyuz yapım şirketleri kadar sinir bozucusunuz.

Güncellemeler:
Düzeltilmiş kategori, sırf seks kelimesi geçiyor diye böyle bir uygulama olmamalı. Yani çoluk çocuk sitesi mi bu? Nedir bunun amacı?

1|2
3|5

En İyi Kız Görüşü

  • Bugün gidecegim filme. Klasik marvel filmlerinden olmadigini bildigim icin biraz cekici geldi.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ben izleyecektim izleyemedim arkadaş gelmedi 😐 yurtdışındayım burda uncut versiyonu gösteriliyo yani kan küfür her şey var 😁

    0|0
    0|0
    • Heryerde öyle zaten, filmi R rated yapmak istediler diye Marvel senelerce ayak diredi 'Çocuklar da izlesin' diyerekten.

      Ki filmde yapım şirketiyle de dalga geçiyorlar yaptığı tripten ötürü.

    • Hepsini Göster
    • Valla küfürden, kandan, vahşetten, cinsellikten falan rahatsız oluyorsan gitme. Onun dışında beğenmeme ihtimalin zayıf, filmlere çok gülmeyen, fazlaca eleştirel yaklaşan ve kendini filme pek veremeyen kız arkadaşım bile çoğunda katıla katıla gülüp 'Çok eğlenceliydi' dediğine göre film cidden başarılı.

      Deadpool'u biliyorsan beğenmeme imkanın yok zaten.

    • Doğru diyorsun. Giderim büyük ihtimalle, teşekkürler :)

  • Çok keyifli olmuş, beklentimi net karşıladı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Filme bugün gitmeyi planlıyorum. Umarım bahsettiğin kadar güzeldir :)

    Sorular otomatik kategori değiştiriyor. Düzenledim :)

    0|0
    0|0
  • Özellikle son paragrafa bakarsak sende de bir deadpool olma potansiyeli görüyorum. :D

    0|0
    0|0
  • Öğlen seansina gidicem birazdan on u izledikten sonra kara panter i beklicem cikmasini :)

    0|0
    0|0
    • Öğlen seansında çok bebe olur adam gibi izlemez gürültü yaparlar la. Akşam seansına git.

      Böyle filmler öyle bir kitleyle hiç çekilmiyor, zaten bizde yaş sınırına falan hiç riayet etmez sinemalar.

    • Bunjn oyunj cok güzel ya adam sapık oyj ortasjnds oyunj durdur u yor kizlara sarkiyor :D

  • Saçma sapan filmler.. Tamamen iktisadi kaygılar veya umutların perdeye yansıması.. Kahramanı olmayan toplumlara ithal karhraman pazarı.. Çoluk çocuk işi özünde..

    0|0
    0|0
    • He sana plaket verelim. Millet iki gülüp eğlenip vakit geçirmek için gidiyor sinemaya. Ulan film izlerken nasıl bir beklentiyle o sinema koltuğuna oturuyorsunuz hakkaten merak ediyorum.

      Ne kahramanı bu arada? Hayatta en büyük tutkusu otuzbir çekmek olan ruh hastası bir manyağın abuklukları üzerine o film. Komple şu süper kahraman filmleriyle dalga geçmek için çekilmiş geyik bir film işte.

      Hangi filmden hayatın sırrını öğrendin de gelip böyle saçma sapan yorum yapıyorsun?

    • Hepsini Göster
    • Kültür pici kültür dedi.. :)

    • Hem beyin özürlü hem de acayip özgüvenli.

  • Sonunu anlatsana la? Ben dün akşam gördüm fragmanı da çok azını görebildim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...