Kitapları e-book olarak mı yoksa normal kitap olarak mı tercih ediyorsunuz?

Açıkcası bu e-book'lar (elektronik kitaplar) yüzünden artık bazı kitaplar bilgiler az şekilde basılmaya başladı. Evet dünyayı koruyoruz vs. ağaçlar kesilmiyor ama elektrik harçıyoruz sonuçta o cihazları doldurmak için. Ben elimde kitap istiyorum okurken gözlerim yoruluyor ebook tarzında olan kitaplardan. Göze aslında zararlı değil mi bunlar?

Sizin fikirleriniz nedir?


0|0
20|21

En İyi Erkek Görüşü

  • e-book'u samimi bulamadım ben, normal kitabı tercih ederim. okurken yanına not almak, kaldığım yere ayıraç koymayı severim. her şeyde dijital olmaya gerek yok :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • ben kitap okumaya başlıyamadım henüz...

    0|0
    0|0
  • e-kitap denedim fena da değil hani. Cep telefonuma attım kitabı yolda her yerde canım sıkıldığında açıp okuması daha zevkli oluyor. Hem taşıma hemde pratiklik bakımından hiç fena değil.

    0|0
    0|0
  • e-kitaplar gerçek kitap tası vermiyor

    yapraklar kokacak, tek tek çevrilecek, araya ayraç konacak

    0|1
    0|0
  • Kindle ım var mutluyum:) bilgisayarda filan okunmaz gençler.Kindle da gayet güzel okunuyor.Bunu kağıttan okurken gözleri yorulan birisi olarak söylüyorum.Kindle nasıl birşey diyenlere yardımcı olabilirim.

    0|1
    0|0
    • kindle in hangisini kullanıyorsun ben kindle fire almayı düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • wlan la alakası yok işin usb kablosu ile atıp okuyorsun pdf te açıyor ama kullanıcı dostu değil font filan değiştiremiyorsun.

    • kitaplar için bir site var mı önereceğin?

  • Ben e book diyorum. Bi konuda araştırma yaparken yanında birsürü kitaba bakan imkanı olur. Tamam normal kitap havası vermiyor ama genede yararli. Tablet değil ama e kitap okuyucu olacak

    0|0
    0|0
  • ben genellikle e book kullaniyorum tablettimde okuyorum geceleri :)

    0|0
    0|0
  • normal kitap tabiki..kokusunu içine çekiceksin

    2|0
    0|0
  • Ben kitap okuyorum , e kitaptan birşey anlamıyorum , hem gözümü yoruyor hemde çok sabit bir yere ekrana bağlı kalıyorsun o nedenle de tercih etmiyorum. Ayda 1-2 adet roman okuyabiliyorum.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle kağıt olmalı dokunup hissetmeli o koku burnunuza gelmeli. e kitap olayına karşıyım

    0|0
    0|0
  • Koku efekti de verirlerse e-book alırım o.O

    0|0
    0|0
  • E-book kör ediyomuş didileeer.

    0|0
    0|0
  • bildiğimiz klasik kitap olmalı benim için

    0|0
    0|0
  • dokunacagim kitaba , kagit kokusunu almam lazim. kadin gibi. p*rno film izlemek mi hos sex mi sorusuna esdeger bence.

    0|0
    0|0
  • ben bir kitap bilirim o da facebook...

    0|0
    0|0
  • normal kitap tabiki

    0|0
    0|0
  • Hiç okumamayı tercih ediyorum

    0|0
    0|0
  • zaten teknolojiden uzak durmak için kitap okurum.e-book imkansız:D

    0|0
    0|0
  • normal kitabın verdiği zevki hiç bir şey vermez.

    0|0
    0|0
  • Kitap okumak da gözlere zararlı.

    0|0
    0|0
  • e-book olur baskı olur kitap her türlü okunur bence. sırf e-booklar için çıkartılmış ışığı vs. ayarlayabildiğin sayfaları çevirebildiğin cihazlar var. Burnuma kitap kokusu gelsin vs yorumlar bence tamamen e-book formatına henüz alışmamış olmaktan kaynaklanıyor. Kağıt harcanmamasını sağlamaları, aynı anda bissürü kitabı yanında rahatlıkla taşıyabilmen güzel yanları, ama evet göz için belki daha zararlı olabilirler. Ben şahsen ne e-book ne baskı iki biçimi de reddetmiyorum.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • ebook ta neymiş arkadaş.. kitabnı eline onun kokusunu benimse benimsiye okuyamıyorsak ona okuma demem .. herşeyin orjınali daha makbuldur..

    1|0
    0|0
  • E kitaplar kullanmıyorum alırsam gerçek kitap alır kütüphaneme koyarim sonra yeniden yıllar sonra okurum :)

    0|0
    0|0
  • tabiki normal kitap, onun sayfalarının verdiği huzur, okudukça bir tarafının kalınlaştığını kalan sayfaların ne kadar inceldiğini ölçmek , kütüphaneme boy boy dizip işte bunları ben okudum diyebilmek paha biçilemez.

    0|0
    0|0
  • teknoloji yuzunden samimiyet kayboluyor, bir kitap satin almak insani sevindirir, kitapciya gitmek, kitap secmek, kitabin kapagi, sayfalari, ve kitaba kitapliginizda verecegeniz yeri belirlemek.. bunlardir insani mutlu eden... bir ekrana bakip okumak degil..

    0|0
    0|0
  • Ben de şahsen eBookları tercih ediyorum. Gittiğim her yere rahatça götürebilmek, istediğim satırların altlarını çizebilmek ve hafifliğinden ötürü kesinlikle çok daha tercih ettiğim birşey. Gözleriniz tabletten ebook okumaktan yoruluyorsa, kindle veya sony reader tarzı arka aydınlatması olmayan, sadece ebook okumak için üretilmiş cihazları kullanabilirsiniz.

    Onun dışında tabletten ebook okumak neden zararlı olsun? Zaten bütün gün mesaide bilgisayarın karşısında değil miyiz?:)

    0|0
    0|0
  • kitap okumak...

    0|0
    0|0
  • E-book kullaniyorum. Sanilanin aksine ayrac konabiliyor. Yanina not dusulebiliyor. Uzeri cikilebiliyor. Hatta sayfalar icinde arama bile yapabiliyorsun. İsigini ortamin isigina gore ayarlayan programlar var. Hatta ve hatta dilersen sesli moduna gecip dinleyebiliyorsun. Ozellikle gorme engelliler icin muthis bir sey.

    Yanimda 10000 sayfa tasiyorum. Gun icinde bunun 1000 sayfasina yakinini kullaniyorum. O kadar agir bir kitabi butun gun tasimam hamallik olurdu. Omurgalarim, sirtim ve belimi koruyorum bu sekilde. Yaslandigimda cikabilecek sorunlari simdiden engelliyorum.

    Elektrik konusunu acacaksan ki oldukca komik geldi bana :-). Tablet pcler 10 watt yakar. İstersen bir git. Buzdolabi, camasir makinesi, firin, kettle, elektrik supurgesiyle karsilastir ahaha. Saka misiniz ya. Ahaha sabh sabah ne guldum.

    0|0
    0|0
    • hatta link buyur sana 10Wlik panel. Hic elektrik yakmazsin. Ayrica minicik. Rahat rahat monte edersin tablete.

    • Hepsini Göster
    • Kahlocum inan seni çok sayan bir insanim. bugün tersinden mi kalktın anlamadım ama uğraşma benle lütfen haklısın diyorum bir sussan artık üstün çıkmana gerek yok

    • Soru sorana bakmiyorum. Tersimden de kalkmadim yahu :). Ugrasmiyorum tamam :D.

  • baskı kitaplar okuyorum asla e-kitap okumam kitabı hissetmek sayfaları cevirmek kitapda notlar almak kitabın kokusunu almak okudugum kitabı daha zevkli kılıyor

    0|1
    0|0
  • normal kitap tabikide teknoloji istediği kadar ilerlesin o kitap kokusunun yerini hiç bir şey alamaz

    0|0
    0|0
  • Ben ebook sevmiyorum .Göz için zararından falan değil göz sağlığı için geliştirilmiş programlarda var .Ama hoş değil ,kitabı alıp sayfalarını çeviricen sonra bir arkadaşına vericeksin o sayfalarını kırıştırıcak sen sinir olucaksın falan filan ama o hali seviyorum sanırım .

    0|0
    0|0
  • sayfalarını çevireceksin eline alıcaksın koklıycaksın bir kere normal bir kitabın verdiği hazzı e-book larda asla alamazsın

    0|0
    0|0
  • Elimde tutup kokusunu içime çekmeliyim.

    0|0
    0|0
  • Normal kitap çünkü, tabletim yok.

    0|0
    0|0
  • normal kitap tabiki... e-book ta neymiş...

    dokunmadıktan sonra napayım ben e-book kitabı

    0|0
    0|0
  • kesinlikle kitap almak ve biriktirmek en büyük zevkimdir.kitabı e-book olarak düşünemiyorm.

    0|0
    0|0
  • kitap kokusu başka...

    0|0
    0|0
  • Ttabiki e books

    0|0
    0|0
  • Teknolojı insanın odaklanmasına engel oluyor.normal kitap

    0|0
    0|0
  • e book nedir ya millette de bir artislik daha kitap almaya parası olmayanlar var

    0|0
    0|0
    • artistlik yapmıyorum ben nefret ediyorum bu elektronik kitap okuma cihazlarından coğu tablettinde okuyor ama aslında özel cihazlar var sırf bu tarz kitaplar için. kitap almayı parası olmayanlar kesin çoktur ama konu bu değil ki.

  • normal ya.. kağıt kokusu sayfaları çevirmek tadı daha başkaa oluyo.. her şey sanal oldu zaten. o olmayıversin bence:S

    0|0
    0|0
Yükleniyor...