Aamir Khan da zamanında terkedilmiş duydunuz mu?

Eski karısı tarafından ve de aylarca depresyondan çıkamamış terkedildikten sonra Aamir Khan. Bu da terkeden kadın.Aamir Khan da zamanında terkedilmiş duydunuz mu?


0|0
9|7

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Kadın yaşlı mı ne?

    0|0
    0|0
    • Aamir khan dan daha küçük.

    • Hepsini Göster
    • Hic gostermiyor

    • Evet genç göstermesiyle ünlü zaten. 3 idiotsta 18 yaşında birini canlandırmıştı. Film bitti bir baktık 45 yaşındaymış film çekilirken şok olmuştuk.

Erkekler Ne Diyor 6

  • Görüntüsünü beğenmediğiniz kasın karakter ve bilgi olarak daha üstün olamaz mı?

    Aamir khan da pisliğin teki?

    0|0
    0|0
    • Inşallah değildir. Çünkü bu kadar gence filmleriyle ilham verip pislik olması beni yıkar.

    • Onu bilemezsin. Eğlence dünyası. Herkes iyi görünmeye çalışıyor. Sadece yakışıklı/güzel insanlar iyi insanlardır demek değildir bunu söylemek istiyorum :)

  • Duymadım.. Çok mu onemli?

    0|0
    0|0
    • Bu sitede her sorulan soru çok mu önemli?

  • hangisi kadın

    0|0
    0|0
    • Yaaa 😄😄😄😄 soldaki. Sağdaki aamir

    • Hepsini Göster
    • Yok da belki ilerde benzeriz yaşlanınca saçım beyazlar kilo alırım saçımı kestiririm. Olabilir yani.

    • yas kac moruk

  • Gönül ota konmuş, bok şok

    0|0
    0|0
  • yok la bu karısı :D

    0|0
    0|0
    • Eski karısı. Yenisi de çok iyi sayılmaz.

    • Hepsini Göster
    • Dangalı bekliyorum zaten uzun zamandır. Ama bursa vizyona girmez.1 yıl mı? Ohaaaa 😄

  • kadın kim erkek kim neyin nesi olur. bizim köydeki tiplere benziyorlar

    0|0
    0|0
    • Ulan 3 idiots falan izlemedin mi hiç? Mağarada mı yaşıyon?

    • bana küfür ve hakaret ettin durduk yere öyle mi?
      sana hakkımı helal etmiyorum! ahirette helallik için yalvardığında görürüm ben seni şimdi hiçbirşey demeden gidiyorum terbiyesiz

    • Neyy?😄😄

Kızlar Ne Diyor 8

  • aamir khanda bir insan neticede.. ayrıca herşey görsellik değilki kadının ruhu tavrı duruşu bakış açıları enerjisi kimbilir onda aşık olduğu özellik neydi.. ama ne yazıkki bende dahil direk görselliğe bakıp yargılıyorum oysa anlayabilmek en doğru olanı bence..

    0|0
    0|0
  • Hersey tipe bagli olsaydi adriana lima aldatilmazdi😄

    0|0
    0|0
  • Ya bu adamı çok seviyorum 😍

    0|0
    0|0
  • kim bilir neler yasadi kadin da terketti

    0|0
    0|0
  • vayy kaşarr
    Lan Amir'i kimseeee üzemeeeezzzz
    Ya da ben evlenecem onlaaaaaaaaa :D

    0|0
    0|0
  • Olabilri o da bir insan sonuçta

    0|0
    0|0
  • Ohaa:D ben şok ben vefat... bu adama aşığım ben yaaa hayallerimin prensi...

    0|0
    0|0
  • Ben aamir bu kadını aldattı diye okumuştum bir kaç yerde

    0|0
    0|0
    • Hayır yaaa bu kadın terketmiş.

Yükleniyor...