Kapat

En korktuğunuz film hangisi?

Sinemada, evde, arkadaşlarla ya da tek başına.

Korkudan kalbinizin fırladığı, ölesiye korktuğunuz ya da çığlığı bastığınız filmler neler?

Bu filmlerde yaşadığınız (sandalyeden düşmek,ağlamak) korku anlarınız neler?

Ben; japon yapımı olan "göz" filminde en çok korkkmuştum, 4 kişi beraber sandalyeden düştük bir sahnede


0|0
12|7

En İyi Kız Görüşü

  • halkaaa!

    2 sene kadar kendime gelemedim. televizyonlardan korkar oldum. odamdaki televizyonu parçalamaya çalıştım fln hala da sevmem kapalı televizyonları

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 11

  • beni hala The Shining ve the Birds gerer

    ama korkutmaz. Korku için deli gibi korktuğum bir film olmadı , belkiiii paranormal Activity 1 ve Rec 1 .

    Ama bunların 2leri çok gereksizdir, ilkleri candır.

    0|1
    0|0
  • hani bi kuyunun içinden kız çıkıyo ya samaramı ne o korkuttu.hayalet gemi korkuttu.aynalar filmi korkuttu.ya daha vardıda isim aklımda tutamam ben.biri kapıdan çıkıp gelcekmiş gibi oluyorum hatta bazen yanımdaki arkadaşımdan şüpheleniyorum acaba gerçekten o mu o diye çok garip yaaa :D

    0|0
    0|0
    • tek başına evde izlersem bende odadan dışarı çıkamam daha :) gözlerim kapıda beklerim

    • aynen yaaa bi de üstüne elektrikler kesilse kelime-i şehadeti getiririm valla :D ama en korktuğum film bizim türklerin yaptığı ''okul'' ve ''dabbe'' idi :D korkudan gül gül öldüm yaa :D

  • şu kafası dönen şeytan girmiş kızın olduğu filmi izleyemiyorum..bir dolu seri yaptılar izlemedim inatla..

    0|0
    0|0
  • ya bende olulerın kalkıpta ınsanları dırı dırı parcalayıp yedıklerı fılımden cok korkmustum ama ısmını unuttum...

    0|0
    0|0
  • halka beni mahfetmişti uzunca bi süre telefonları açamaz olmustum:)

    bubun dışında bi de 'doğmamış' vardı baya korkutmustu..

    bir de cannibal holocaust o da bi zahmet baya midemi bulandırmıştı..

    0|0
    0|0
  • Uzun zamandır korku filmi izlemiyorum ama bi zamanlar en çok korktuğum film katil bebek chucky di bu film yüzünden oyuncak bebeklerden hiç hoşlanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Halka.

    0|0
    0|0
  • Exorcism Of Emly Rose. O fimde beni en çok korkutan şey, bu olayların üzerine düşünmeye itmesiydi beni. Ve hala o kızın suratı gözümün önünden gitmiyor.

    0|0
    0|0
  • Implant - Takashi Miike

    0|0
    0|0
  • REC bu filmi izledigimde cok etkilenmistim

    0|0
    0|0
  • Tek başıma gece musallatı izlemiştim fena tırsmıştım :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • teksas katliamı

    0|0
    0|0
  • Dünyada bugüne kadarki yapılmış en gerçekci vampir filimi link izleyenin kanı donuyor...

    0|0
    0|0
  • Hiç bir korku filminden korkmam. Ama izlemek çok hoşuma gider. Aniden sıçramak çok keyifli benim için. O yüzden sesssizlik sahnesinden sonra ekranda ansızın böğüren yaratık sesi, filmmden keyif almama yetiyor.

    0|0
    0|0
  • beni tek korkutan film MUSALLATdı ondan başkada bir film korkutamadı zaten

    1|0
    0|0
  • Paranormal Activity serileri gece sessiz yerde

    0|0
    0|0
  • katil bebek chucky

    0|0
    0|0
  • One missed call - Japon Versiyonu.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...