Khal Drogo ileriki sezonlarda geri gelecek mi?

Game of thrones dizindeki en aşık oldugum karakter KHAL DROGO geri gelecekmi? Öldü diye diziyi izleyesim gelmiyor. Khal Drogo ileriki sezonlarda geri gelecek mi?


0|0
7|16

En İyi Erkek Görüşü

  • sorma bu adamı nasıl öldürdüler, ayar oldum ne kadar sevdiğim adam varsa öldürdüler dizide oyuncu kalmadı arkadaş, zam isteyeni öldürüyorlar galiba :)

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır ama Daenerys'in rüyasına giricek.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Ölenler geri dönmüyor o dizide ya
    giden gidiyor hani ):

    0|0
    0|0
  • gecende bır hatun bunu begenıyorum demıstı , kım nan bu herıf

    1|0
    0|0
  • yaaa süper bir soru bende çok seviyom oadamın oyunculuğunu, khalesiye ayım balım peteğim , üzerime doğan güneşim gibi sözler etmesi ilgimi çekmişti :)

    0|0
    0|0
  • vazgeç bebeyim

    0|0
    0|0
  • Türk dizi mi la bu 😀

    0|1
    0|0
  • Hayır. Stark reyiz gelecek ama 😊

    0|0
    0|0
  • Gelcegini sanmiyorum hatta yeni sezonda turk bir oyuncu. bunun kabilesinin reisi olarak giriyor diziye

    0|0
    0|0
  • Gelmiycek kitapta isi bityi

    0|0
    0|0
  • Gelmeyecek ama jon snow geri gelecek herhalde bende seviyordum drogoyu ama adam hiç rahat bırakmıyordu khalesiyi :D

    0|0
    0|0
  • öldüyse nasıl geri gelsin sjsjd

    0|0
    0|0
    • Sen git ilk sezon adamı öldür yapışcak seymi

  • geri gelmiyor.. kitaplarda yok..

    0|0
    0|0
    • Ya olcak şeymi :(

    • son kitap daha cıkmadı onda olacagını sanmıyorum onda tahmini john kar ile evlenicek soyundan olan tek o var ama john uda pıçakladılar..

  • oldu canım bende gelcem hatta parti vericez

    0|0
    0|0
    • Tipsiz joffrey sen gelme

    • Hepsini Göster
    • :D yav he hee..

    • çık dışarı gülme

  • gelmez

    0|0
    0|0
  • Sanmiyorum, adamin cesedi cürüdü bilem, ona geri dönüs yok :D

    0|0
    0|0
  • ölenler ne zaman gelmiş ki :-D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • gelecek aslında ejderha o içine saklanmış sadece kostüm

    0|0
    0|0
  • Öküz möküzdü ama hoş adamdı yaa

    0|0
    0|0
  • dağlar yaprak gibi savruldugu zaman ;)

    0|1
    0|0
  • Bende bayiliyordumve gelmez

    0|0
    0|0
  • gelmez çünkü adam öldü..

    0|0
    0|0
  • adam efsane yaaa yok böyle bişi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...