Türkiye'de yataklı sinema olmasını ister miydiniz?



Gençler rahat rahat film izlerdi..
Sinemaya gidip filmin yarısına gelmeden uyuyanlar için de iyi olurdu asd


0|0
22|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben iyi bir vizyon sahibi, ileri görüşlü yaratıcı bir insan olduğum için odama yaptım bu sistemi.

    Gençler rahatça film izliyor (izlemiyor)

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yurdışında olabilir ama bu ülkede o dediğin olmaz, sevişmeye gelirdi millet asd

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Türkiyede ben şahsen yataklı sinemada film seyredeceklerini veya film seyretmek için gideceklerini pek düşünmüyorum :D

    0|0
    0|0
  • Aman abi kalsın Şu an neler yapıyorlar yatak olsa neler yapacaklar kimbilir orası sinema başka birşey değil bunu anlasın artık insanlar

    1|0
    0|0
  • eger yataklı olsaydı sınemaya gırışte uyarı yazısı asarlardı dikkkat şapkasız gırılmez dıye

    0|0
    0|0
  • Öyle bir şey olsa 15 20 yaş arası bayanların çoğunda hamilelik oranı artardı be kardeşim. Gerici bir zihniyet değilim arkadaşlar yanlış anlaşılmak istemem ama artık durum bu halde.

    0|0
    0|0
  • Rahat film izlemekten daha çok rahat fahat sevişirlerdi ve buda sinemanın anlamını yitirmesine tamamen sebep olurdu

    0|0
    0|0
  • Uyurduk

    0|0
    0|0
  • bizim gencler onu baska amacla kullanırdı :D

    0|0
    0|0
  • O zaman tam bir sevişme mecraası olurdu.

    0|0
    0|0
  • Ortalık ayyaşlar kampına dönerdi olmaz.

    0|0
    0|0
  • Ülkemizde genel sevgililer , nişanlılar yeni flortleşme donemi gençleri sinamaya gittiği için pekde iyi fikir değil bence 😄

    0|0
    0|0
  • Herkes yatağı çalacağı için batacak olan fikirdir

    0|0
    0|0
  • Sen o yataklarin sadece yatarak film izlemek icin kullanilacagina inaniyomusun?

    0|0
    0|0
  • Bir kaç tane var zaten. Bir tanesini biliyorum hatta.

    0|0
    0|0
  • ben mışıl mışıl uyurdum

    0|0
    0|0
  • cift kisilik yataklar da olmali ama :p

    0|0
    0|0
  • Owww keske ama biliyomusun bursadayim ben uludagda araba dinemasi var arabaya yatiyosun baya buyuk bir ekran var onlarca arabadan izleniyo gece boyle cok guzel tabi dediginin yerini tutmaz :D

    0|0
    0|0
  • Öyle birşey olsa türkiyede nüfus 2ye katlanır :D

    0|0
    0|0
  • Yok mu ki :D

    0|0
    0|0
  • valla isterdim ya film oturarak izlenmez ki yastık olacak yayılacan öyle izliyecen :D

    0|0
    0|0
  • Ahahaha anneme istiyorum ondan birtane her gittigimiz filmde uyuyor ya

    0|0
    0|0
  • Otele gerek kalmazdı

    0|0
    0|0
  • İstemem

    0|0
    0|0
  • Orayı yıkarlar😂😂😂

    0|0
    0|0
  • bence başka şeyler yaparlardı :)

    0|0
    0|0
  • Gece arka koltuklar yatak zaten 😀 Çağ atlayın artık başka sorusu olan gelsin

    0|0
    0|0
  • İstemezdim
    Seni de istemiyorum da işte varsın

    0|0
    0|0
  • Koltukta bile sevisen bizler yatakta ne yapariz biliyon mu mına bile goruz 😅

    0|0
    0|0
  • ben uyurdum ya, filmin çok heyecanlı ve akıcı olması gerekir :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • olabilir

    0|0
    0|0
  • Bazı salonlar çok konforlu oluyor

    0|0
    0|0
  • Art niyetli insanlar için olmaması gayet iyi.

    0|0
    0|0
  • Bence çok iyi olurdu

    0|1
    0|0
  • Evet güzel olurdu

    0|0
    0|0
  • bir soru vardı sinemada en fazla nekadar ileri gittiniz diye herkes rezaletini paylaşmıştı
    hayır bide yataklı olsa düşünemiyorum :D
    sinemanın amacı belli gerek yok

    0|0
    0|0
  • İstemezdim

    0|0
    0|0
  • Herkesin yattigi yatakta mi yaticam

    0|0
    0|0
  • uyumaktan çok sevişirlerdi, yatağı görünce uykuları kaçardı.

    0|0
    0|0
  • ulke nufusu 3 e 5 e katlanirdi😂😂

    0|0
    0|0
  • Millet sinemaya kamp kurar, bir daha çıkmazsa görürüm :D

    0|0
    0|0
  • Gidip sevişir bizimkiler orda olmaz

    0|0
    0|0
  • Hayır ortalıkta bu kadar abaza varken kötü olurdu

    0|0
    0|0
  • Aynen güzel olurdu

    0|0
    0|0
  • Daha neler

    0|0
    0|0
  • türkiye gibi bir yerde olmaz, malum öz kızına/kardeşine ilgi duyan vatandaşlarımız var

    0|0
    0|0
  • Kız arkadaşlarımla eğlenceli olurdu kadın erkek ayrı şekilde olursa bence gayet iyi fikir :)

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Sonra milletin horlamasından film izleyemiyelim sonra arka yataklarda artık. Neler olurdu düşünmek bile istemiyorğ 🙈

    0|0
    0|0
  • sevgili koltugunda s*ks yapılan biyerde yatak olsa ne olurdu bilinmez

    0|0
    0|0
  • İstemezdim sevişirdi herkes a q

    0|0
    0|0
Yükleniyor...