Müzik size ne ifade ediyor?

Hayatımın en berbat günlerini bile Miley Cyrus veya K-pop dinleyerek en güzel günlerim haline getirebiliyorum..
Müzik benim hayatım haline gelmiş vaziyette hayallerimi bile müzik dinleyerek kuruyorum..
Müzik benim için hedefi, huzuru, aşkı,üzüntüyü ve mutluluğu temsil ediyor..

Müzik benim yaşam kaynağım.


0|0
12|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Müzik bazen diyemediklerimizin ifadesidir.. müzik ruhtur.. bir yerde okumuştum diyordu ki : müzik Allah ın dilidir.. bu ne kadar doğru tabi tartışılır.. ama ifade olarak güzel

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok şey ifade ediyor. Bazen bir kaçış, bazen dile getiremediklerimi anlatan bir araç. En kötü zamanımda bir kurtarıcı, genelde sığındığım bir liman ve en önemlisi ruhumu somutlaştıran ve güç veren bir şey. İçinde her duyguyu barındıran melodiler ve sesler, sesten öte bir ses.. bir ifade biçimi.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

Kızlar Ne Diyor 11

  • mutluluk, hüzün, her şey... Müzik duygularımın yansıması... dışa vurum
    Kpop sa bu benden sana :) :)
    https://www.youtube.com/watch?v=LCUo6DPTX74

    0|0
    0|0
  • Muzik bana nefes aldiriyo

    1|0
    0|0
  • evet ama miley cyrus bence daha çok 15- hitap ediyor genelde post ve new wave dinleyerek kendimi buluyorum mutlu oldugumda heavy

    0|0
    0|0
  • T- Rap, Cem Adrian

    1|0
    0|0
  • müzik arkadaştır, dosttur. yalnız olan bir insanın arkadaşı , toplu bir grubun eğlencesi , dertli insanın dert ortağıdır. kısaca hayatın en önemli temellerinden biridir. ne kadar öyle elle tutulur bir şey olmasa da nasıl sevgi basit sözler ile anlatılmazsa müzik de basit kelimelerle ifade edilemez bence. sonuçta her zaman ruh halimize eşlik eden ilk şeydir.

    0|0
    0|0
  • Müzik yaşantım herşeyim müziksiz bir dünya ne kadar güzel olabilir bilemiyorum. Şarkı söylemeyi piano çalmayı karaoke yapmayı falan çok seviyorum :)

    0|0
    0|0
  • Tek zararsiz sey ve vazgecilmezim

    0|0
    0|0
  • Ya miley cyrus neresi guzel

    0|0
    0|0
  • müzim beim kanım gibi vücudumda heryerde onsuz yaşayamam tüm duygularımı müzikle yaşıyorum zaten asosyalolduğum için kulaklığı çıkarmıyorum yani müziksiz imaknsız yaşayamam

    0|0
    0|0
  • Çok şey ifade ediyor...

    0|0
    0|0
  • müzik benim kaçış yolum...

    dinledikçe gaza gelip coolluğuma coolluk katıyorum hah

    0|0
    0|0
Yükleniyor...