Şarkım nasıl olmuş?

Yarım saatte sözlerini yazdım yarım saatte kayıtı bitirdim eleştiri serbest dozunu kaçırmadan. :) .



Güncellemeler:
++
Bu şarkımı sevdiyseniz bunuda seveceksiniz diğer şarkılarımın hepsi youtube kanalımda mevcuttur , keyifli dinlemeler :)

https://www.youtube.com/watch?v=SF_ws5KEHjQ
https://www.youtube.com/Adsizdj

0|0
32|21

En İyi Kız Görüşü

  • Ne yalan söyleyeyim ölüm balosunu beģenmedim ama sadece müziğini filan yoksa sözler iyiydi. müziği yaparken dikkat etmelisin bence arkadaşım. ikinci videoyu daha ćok beğendim ben. sesin biraz daha oturması lazım ama hem müzik hem de sözler güzeldi. emeğinize sağlık :)

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 31

Erkekler Ne Diyor 20

  • Güzel olmuş kardeşim 😊

    0|1
    0|0
  • güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • Kardesim tarzlarimiz farkli olsa da ben de profesyonel anlamda muzik yapiyorum ama iyi bir rap dinleyicisiymdir de ayni zamanda. Sarki guzel ama şu tekrar eden bir gitar sesi var ya her arada şarkinin tam ortasina geldiginde ona eslik eden nakarat gibi slow sozler yazarsan herkesin agzina pelesenk olabilecek bir kısım sadece orasi icin şarkin cok daha fazla akilda kalici olur nacizane önerim :) mesela bilmem severmisin ama sago çok yapiyor bu dedigimi ornek olarak vesselam şarkisi deyince akla direk "dil atestir biraz suyla..." veya "üzgünümdur hayli vesselam..." kismi gelir. Ben begendim gayet basarili denemeye devam :))

    0|0
    0|0
  • İyi olmuş

    0|1
    0|0
  • bunu sen mi yaptın lan harbi... Off...

    0|1
    0|0
  • Igrenc olmus baba canfezayi biraz dinlede feyz al.

    0|0
    0|1
  • Fena değil.

    0|0
    0|0
  • Dinlemedim.

    0|0
    0|0
  • bugün izledim daha bu sahneyi aslı envere bıtıyorum ya çok temiz kadın gelıyo bana :D ağzına saglık aga güzel keşke sancak tarzı yapsaydın bu diyaloga daha uygun olsaydı ama her turlu ıyı

    0|0
    0|0
    • Herkes kendi tarzıyla ilerlemeli özentilen aslını yaşatırmış o yüzden ben kendi yolumda gidiyorum sağol bu arada :)

    • Ses farkli vurgu farkli asla ozenmeyi onermem yanlis anladin, simdi o sekle ne denor onuda bilmiyorum da beat biraz daha slow olcak yano lafin kisasi :D

    • Sen nakarat yapmamı istiyorsun var aslında nakaratlı şarkılarım sensizlik zor bilirim diye yazarsan çıkar sanırım anlatmak istediğin öyle bişey :)

  • kotu

    0|0
    0|0
  • Ilk 1 dk iyiydi

    0|0
    0|0
  • rap dinlemem ama güzel :) emeğine sağlık..

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş
    başındaki replik hangi filme ait dostum

    0|0
    0|0
  • Tam bir ergensin kardeş

    0|0
    1|0
    • Melankoli ne zamandan beri ergenlik oluyor , benim yaptığımın %1 i kadar yetenek yok demekki sende? :)

  • insilah tanır mısın

    0|0
    0|0
  • hangi mikrofonu kullanıyon?

    0|0
    0|0
    • Behringer B2 Pro :) .

    • Hepsini Göster
    • Amatör yapıcaksan kalkıp benim aldıklarımdan alma cüzdanını fena yakar ben sana kullanabileceğin ekipmanları yazayım onlarla başlarsın :)

  • Dinlemedim.

    0|0
    0|0
  • olum bu ne lan

    1|0
    0|0
  • Bırakın şu rapi çok hızlı gidiyonuz be

    0|0
    0|0
  • Güzel olmuş.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...