Kapat

YENİ bestem dinlermisiniz nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum :) ?

YENİ bestem dinlermisiniz nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum :) ? arkadaşlar herkesden iyi kötü yorum bekliyorum

  • Çok iyi
    A seç
  • İyi
    B seç
  • Kötü
    C seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
4|4

En İyi Kız Görüşü

  • Yahu cok beğendim :)

    Sakın birileri destek olsun diye bekleme. Emin ol kendini harcamış olursun. Gerekirse üstüne başına bir şey alma tüm paranı buna harca :) eğer gerçekten yapmak istediğin buysa.

    0|1
    0|0
    • Sizin gibi destek çıkan insanlar beni motive ediyor ya daha çok bestem var hepsini bir anda paylamak istemiyorum millet sıkılmasın yavas yavas cıkarıyım diye youtubeda kitlem olması gerekli birazda

En İyi Erkek Görüşü

  • gayet başarılı bence. Allah başarılar versin inşallah

    0|1
    0|0
    • Sizin gibi destek çıkan insanlar beni motive ediyor ya daha çok bestem var hepsini bir anda paylamak istemiyorum millet sıkılmasın yavas yavas cıkarıyım diye

    • Hepsini Göster
    • Actim yukledim bu youtube kanali da zaten bakalim tutulcakmi

    • inşallah hayırlısı olur

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 3

  • İyi olmuş sevdim

    0|1
    0|0
    • Çok teşekkur ederim elimden tutan olsa iyi yerlere gelmeyi hedefliyorum ama işte

  • Guzel

    0|1
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 3

  • Video yu kim paylaşmış

    0|1
    0|0
  • Sözler anlamlı bir o kadarda içten.
    Yaşanmışlıklar kendini belli ediyor.
    Kısıtlı kelimelerle bile.

    0|1
    0|0
    • Degerli yorumunu eksik etmediğiniz için teşekkur ederim

  • artık güzel şarkılar çıkmıyo. en iyisi eskilerden dinlemek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...