Biz siyasi konuları neden tartışamıyoruz?

Arkadaşlar arasında,çevremdeki insanlarda,ailemde siyasi konular açıldığında genelde hep sözlü sataşmalar,kavgalar ortaya çkıyor.Biz neden bu siyasi konular konuşurken neden kavgaya dönüştürüyoruz.Adam akıllı tartışamıyoruz.

Bu durum ile karşılaşanlar var mı?


0|0
7|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Sabit fikir yüzünden . İnsanlar kendilerine bir doğru benimsemişler . Aksi iddaa edildiğinde kabul edemiyorlar. Bir çok insan ise çıkarları doğrultusunda hareket ediyor.

    Ve bir başka neden eksik bilgi.Yeni fikirlere kapalı olma.

    0|1
    0|0
    • Aynen kardeş.Yürekten katılıyorum.

      Bizim başklarını eleştirirken birde öz eleştiri yapmamızda gerekir.

Kızlar Ne Diyor 7

  • Karşıt fikirlere tolerans gösteremediğimizden.

    Çeşitliliğe katlanamayıp hep tek doğru ve en doğru biz oluşumuzdan.

    Kendimiz ve kendimiz gibiler dışındakileri anlamaya çalışmamamızdan.

    At gözlüğüyle bakmamızdan.

    Farklılıklara saygımız olmayışından...

    0|1
    0|0
    • Gerçekten bu fikirle gitsek.Herkes birbirini anlasa hatta siyasetçilerde halkın derdini anlasa ülkemiz katlanarak yükselir.

    • Herkes böyle olsa birakin sadece bizim ulkeyi, dunyada dert kalmaz zaten.

  • çünkü siyaseti çok uç noktalarda yaşıyoruz ve ortam da bunu kaldırabilecek kadar olgun insanlar yok...

    0|1
    0|0
  • Her ne kadar kabul etmesekte beynimizin altında bir faşist duygu var bence. Bu milliyetçisinde de böyle anarşistinde de.

    0|2
    0|0
  • Cunku cogu birey tartismaktan ziyade kendi dusuncesini karsisindakine empoze etme derdine dusuyor.

    0|1
    0|0
  • Valla çevrenle alakalı. Ben günümün 4/2'sini siyaset tartışarak geçiriyorum :)

    0|0
    0|0
    • zıt görüşlü insanlarlamı yoksa kendi görüşün olanlar mı

    • Hepsini Göster
    • Bazı şeyleri zmanla anlıyorsun.siyasetten konuşmaktan çok haz alırım.Arkadaş o kadar şeyler söylüyosun adam tamam diyor haklısın.Adam meğer bizi kekliyormuş yine kendi bildiğini okuyor.Yılmak uyok

    • Şunu demek istedim belki hepimizde olan bir şey bu.Siyasi konuşmalarımızı yaptığımda arkadaş bana hak veriyor.Savunduğu görüşü eleştiriyor,yanlışlığını kabul ediyor.Sonra napim kötünün iyisi bu gibi cevaplar geliyor.Yanlışları bildiği halde savunmaya geçiyor.

      Aslında bu söz herşeyi açıklıyor.”Yanlışı savunup kalabalıkları arkama katmaktansa, doğrumu savunup yalnız kalmayı tercih ederim.”

  • Beğenmediğinizde hemen küfür bu huyunuzu sevmiyorum hiç

    0|0
    0|0
  • en iyisi hiç açmamak

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 4

  • farklı düşünceler kaldıramıyoruz

    0|0
    0|0
    • Farklı düşüncelerden çok; insanları önce ciddiye almak gerekir.Bu adam ne diyo acaba.

      Kendimize sormak lazım öz eleştiri yapmak gerekir.Okumadan bilmeden doğma bilgilerle tartışmaktan nefret ediyorum.Adamla tartışmayı bırak kendi bildiğine o kadar inanmış farklı görüş geldimi aman sen böylesin şçylesin cevaplar geliyor.Bunu dememek gerekir.Büyük sorun kulaktan duyulan laflar araştırmadan söylenen sözler söylenince karşıdaki insanın kalbini kırmadan söylemek gerekir.

  • Çünkü insanlar korkuyor ve korkak insan "otorite"si ne diyorsa ona bağnazca bağlanır. Aksini söyleyeni linç etmeyi görev bilir. "Tecavüzcüsüne aşık olma" vakası yani. Şikayetçi olmak şöyledursun, onu ölümüne savunur. Tartışmaların hararetlenmesi onlara aşılanan bağnazlıktan ötürü

    0|0
    0|0
  • Siyaset bizim işimiz değil

    siyaseti bırakalım siyasetçiler yapsın bizim dememizle yada onlara söylememizle birşeyin olduğu yok zaten sadece sinirlerimizi bozmaktan başka hiç birşey değil

    insanlar kendine göre kafasında çevirdiği benimsediği ideolojisi var buna saygı göstermek lazım bir yerde ben siyasetin içindeydim diyebilirim ama artık cidden sıkıldım

    ve bıraktım yoksa çok koşturdum bir zamanlar

    ama insanlara doğru bildiğinden şaşmıyor bunu unutma şaşmazda

    0|0
    0|0
  • %60lık aptal kesimle siyaset tartışmam. Siyasi ideolojim de yok.

    0|0
    0|1
Yükleniyor...