Bollywood yıldızlarını beğenir misiniz ve de en güzeli hangisi?

Aishwarya rai
Bollywood yıldızlarını beğenir misiniz ve de en güzeli hangisi?

Priyanka chopra


Preity Zinta


Deepika Padukone


Katrina Kaif



0|0
7|9

En İyi Erkek Görüşü

  • ghajini filmindeki kim

    0|0
    0|0
    • Asin ama burada yok.

    • Hepsini Göster
    • O bikaç bollywood filminde oynadı yani bunlar kadar ünlü değil ben daha ön planlardakini sordum yoksa o da çok güzel.

    • bence o en güzeli:)))

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ooooo aferin. D Buralarda bollyci görmek beni sevindiriyor fakat Sonakshim nerde. d ayıp. d

    0|0
    0|0
    • Yaaa şimdi güzel değilki o.

    • Hepsini Göster
    • Güzellik olarak açık ara aishwarya bilinir. Oyunculuk da kajol ve Madhuri Dixit

    • Güzellik göreceli bir kavramdır kardeşim benim, sana öyle gelir, hatta bir milyon kişiye de öyle gelebilir ama bana gelmiyorsa yapacak bir şey yok. Zaten çirkin demiyorum ama katrina daha güzel bana göre ☺ Belki de daha çok filmini izlediğim içindir...

  • begenırım kendılerını

    0|0
    0|0
  • Aishwarya rai

    0|0
    0|0
  • Tabiki katrina kaif

    0|0
    0|0
  • ılk ıkısı harıka zaten hasta oluyrum su hıntlı kızlara esmer tenlı ırı gozlu guzel oluyorlar :)

    0|0
    0|0
  • Eh iste

    0|0
    0|0
  • Katrina varkendiğerleri tırttt

    0|0
    0|0
    • En sevmediğim o.

    • Bayılırım bn ona yaa. Jab tak hai jaan filmindeki dans sahnesi varya offff 😛😛😛😛

  • singham!

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Beğenmez miyiz ! Kadınlar güzel, tabi bir de yakışıklı erkekleri mevcut. Oyh ! 😊

    Ali Zafar, Arjun Rampal, Varun Dhawan ve tabiki Aamir Khan'ı saymamak olmaz. ( fotoğraflara bir zahmet açıp bakınız kızlar. Ben yüklemeyi bilmiyorum da 😔😁 )

    0|0
    0|0
    • Arjunu hiç sevmem
      1 aamir
      2 shahrukh
      3 hrithik
      4 shahid
      5 varun

  • Çok severim Bollywood ve bnce Katrina kaif 😍😘

    0|0
    0|0
  • Katrina hoş kadın

    0|0
    0|0
    • Ben hiç beğenmem de aslında siz brğeniyosunuz diye ekledim onu da.

  • kajol da eklenmeli..

    0|0
    0|0
    • En sevdiğim o zaten bollywoodda ama bizimkiler güzelden anlamadıkları için kajolcuğumu listeye dahil etmek yerine katrina malını koydum listeye.

    • hahaha :D kajol en iyisi aishwarya da öyle tabi kainat güzeli sonuçta.. ama kajol çok daha sempatik

  • Beğenmiyorum

    0|0
    0|0
    • Hiçbirini mi? Biraz bile mi? 😄😄

  • Aishwarya rai

    0|0
    0|0
Yükleniyor...