Mutluluk nedir sizce ?????????

mutluluğun tanımı nedir arkadaşlar sizin fikirleriniz neler ?


0|0
5|9

En İyi Kız Görüşü

  • pembe panjurlu evde aranmaması gereken anlık, güzel kavram... bazen kaldırımda oturup sigara içmek... bazen salıncak... huzurla aslında hiç ilgisi olmayan bir şey...

    0|1
    0|0
    • pembe panjurlu evmiz olsun çocuklarmız bahçesinde motorla tek teker yapsın :D şakası bi yana neden ilgisi yok anlayamadım

    • pembe panjurlu ev olunca huzur da oalcak yada sıkıntı olmayacak diye bir kaide yok cünkü

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 9

  • tek insanda evlilik bence ama sorun o tek insanı bulmak

    0|1
    0|0
  • mutluluk herşey yeterki olumsuz şeyleri gör .. nefes alıyosun yaşıyosun ölü değilsin mutusun.. Mesela hava güneşli sahil çok güzel şuan dışarıda çingene çocuklarına aldığım çikolata hemde hiç bişey yokken ortada beni mutlu etti ...

    0|1
    0|0
  • intikam soğuk yenen bi' yemekse eğer;

    mutlulukta; maaile, gülen gözler ve yüzler eşliğinde yenilen sıcak bi' yemektir..

    1|0
    0|1
  • Hayatın bizden zamanla çaldığı duygudur.

    0|1
    1|0
  • bir sen bir ben bir de bebek miydi neydi :)))

    0|1
    1|0
  • sen resmini yap ben tanımını yapıcam söz

    0|0
    0|0
  • sürekli gülmektir sebepsiz

    0|0
    0|0
  • mutluluk hayattan zevk almaktır..hayattan zevk alabildiğin sürece mutlusun

    0|0
    0|0
  • sevdiklerinin yanında olmasıdır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...