Arkadaşlar ingilizcesi iyi olanlar bir bakabilirmi?

Osmanlı İmparatorluğu Birinci Dünya Savaşına Almanya'nın yanında katılmıştı. Ağır ve yorucu savaşlardan çıkmış Osmanlılar savaş sırasında kahramanca çarpışmalarına rağmen, düşman kuvvetlerinin tüm yurdu işgal etmelerine engel olamamışlardı. Bu sıralarda imzalanan Mondros ve Sevr Antlaşmaları, Osmanlı İmparatorluğu'nun tamamen yok etmeye ve Türk yurdunu parçalamaya yönelik hazırlanmıştı.

Sultan Mehmed Vahidüddin Osmanlı Mebusan Meclisi'nin toplanmasına karar verdi. Toplanan meclis düşman devletlerin görüşleri dışında bir karar alarak Misak-ı Milli'yi kabul etti. Bunun üzerine İngilizler İstanbul'u resmen işgal edip Osmanlı Mebusan Meclisini dağıttılar.

19 Mayıs 1919 yılında Samsun'a çıkarak Milli Mücadele ateşini yakan Mustafa Kemal Paşa ve arkadaşları Anadolu'daki direniş hareketini örgütlediler. Kongreler, Kuva-yı Milliye direnişleri gerçekleştirildi. Nihayet 23 Nisan 1920'de TBMM'nin Ankara'da açılmasına karar verildi.

Türk milleti, canını ve malını hiçe sayarak girdiği Kurtuluş Savaşından muzaffer çıkmış, düşmanlar vatan topraklarından atılmıştı. Başkomutan Mustafa Kemal Paşa idaresinde büyük bir zafer kazanılmıştı. Yeni meclis saltanatın kaldırılması ve Osmanlı hanedanının sınırdışı edilmesini kararlaştırdı.

ŞUNU ÇEVİREBİLİRMİSİNİZ ARKADAŞLAR? kardeşimin ödevini yapmaya çalışıyoruzda :)

Güncellemeler:
yardım edebilcek yok mu ya?
HİÇMİ YOK BE

0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • yandex veya google translateden çevirsenize cümle cümle

    0|0
    0|0
    • canım doğru değil o ya belli oluyor ingilizcem iyi aslında az çok çeviri yapabiliyorumda bir yanlışlık yapmak istemiyorum

    • Kasmayın o kadar yap gitsin :D

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • Uğraşılmaz valla Orhun Yazitlari gibi

    http://i.hizliresim.com/D4XOoy.gif

    0|0
    0|0
  • Benim İngilizcem fazlasiylA iyi fakat bunu çevirmek 1 saate mal olur arkadaşım çeviri yapan yerler var büro olarak oraları denemenizi tavsiye ederim parayla bu sitede bunu bana kalırsa kimse cevirmez üşenir :)

    0|0
    0|0
    • 1 saatmi naptın be aynı şeylerden bahsettiğimize eminmisin 20 dakikada az çok hallettim ben. bence sen ingilizcenin gerçekten iyi mi kötümü olduğunu iyi düşün. gerçekten fazlasıyla iyiyse 1 saatte olcak iş değil ol

  • Yani iyidir ingilizcem de, oha yani. hepsini mi çevirek.

    1|0
    0|0
    • kısaltarak çevirebilirsin canım arkadaşım:)

  • Hııhıııı 😁

    0|0
    0|0
  • Bananae yaaa😃

    0|0
    0|0
  • لقد تم القيام KSA هذه لعنة الله القواد رجل س النجاسة

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...