Kitap yazmayı düşünüyorum , sizce konusu ne olmalı?

daha çok bilimsel , psikoloji kitapları yazmayı seviyorum fakat pek tutan tarzda olmuyo
sizce ne tür seçmeliyim
ve en çok hangi tür tutar?


0|0
5|7

En İyi Kız Görüşü

  • kişisel gelişim hatta başlık için nasıl sorusuyla başlayabilirsin ya da bilmem ne olmanın bilmem kaç yolu gibi bişey de olabilir arada da dediğin şeyi yuvarla iki üç cümle aynı şeye denk gelsin biraz düşündürebilirsin böyle burada, ondan sonra ne bileyim kendine inan, başarabilirsin, yapabilirsin, hadi aslanım, hadi kaplanım, olumlu düşün gibi şeyler serpiştir aralara e zaten kitabın yarısı yazıldı geri kalanını da neyle ilgili yazıyorsan işte süsle böyle, çok satarsın bence

    1|0
    0|0
    • çok teşşekkür ederim faydalı oldu :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bir insanın uzmanlık alanı neyse, o konuyla ilgili kitap yazar. Bu ne böyle pide siparişi alır gibi. Te allam ya...

    0|0
    0|0
  • Bırak sen kitap yazmayı falan

    0|0
    0|0
  • Korku gerilim

    0|0
    0|0
  • Başlık "ilişkiler" uzun bir detay olabilir..

    0|0
    0|0
  • bence tutması degıl en ıyısnı yazmaya calıs

    0|0
    0|0
  • fantastik bilim kurgu

    0|0
    0|0
    • bilim kurgu güzel aslında

    • diğer yazacağın her kitapta sınırlar olacaktır. ama bilim kurgu öyle değil. Senin hayal gücünün sınırlarıyla doğru orantılı :)

  • Kişisel Gelişim. Bu üklenin buna çok ihtiyacı var.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kiz icine ask koyarsin olur bu is ask koy ben de yaziyorum ara verdim bakma hep karisik karisik yazdigima yazdigima bence sevdigin gibi yazmalisin ama senin bile hosuna gitmeli yazdiklarin sasirtmalisin

    0|0
    0|0
  • Hangi tür tutar diye düşünürsen baştan o kitap tutmaz arkadaşım. Bir konuda çok iyisin ve bu konuda insanlara yön vermek istersen onun kitabını yazarsın

    0|0
    0|0
  • sen kitap yazmayı mı istiyosun kitap satmayı mı?

    0|0
    0|0
    • yazdıgım kitabın tutmasını , begenilmesini istiyorum..

    • Hepsini Göster
    • ne yazıkki toplumumuz böyle :(
      daha bilimsel konular içeren şeyler yazmak istiyorum ama boşa yazıyomuş gibi kimse okumuyo

    • sen dediğimi yap..

  • Sanatı sanat için yapın elbet okuyanınız olacaktır ayrıca en iyi kitaplar az okunanladır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...