Kitap okuma eksikliği..

farkındamısınız milletimiz artık kitap okumaya önem vermiyor.sizin bu konuda düşünceleriniz neler? kitap okurmusunuz,ne sıklıkla okurunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • okuyorum ama azaldı . önemli bir konu keşke daha detaylı ve uzun sorsaydın . vatandaşta para yok ki kitap alsın

    • artık kitap okumak için parayada gerek yok ki,okumak isteyen kişi kütüphaneye az bi miktar karşısında üye oluyor istediği kitabı zamanında geri getirmek şartıyla evine veriyorlar.zor bişeyde dğil.hem artık milli eğitimde üniversite sınavında paragraf ağırlıklı soruyor okumayı arttırmak için.yazık milletimize

    • Aynen, kitaplar o kadar pahalı ki, biraz para denkleştirip Kindle alıyorum. Ona da para gidecek ama daha hesaplı görünüyor. Kütüphaneler yaygın değil, kullanma huyu çok az, Araştırma fırsatı da veriyor.

Erkekler Ne Diyor 10

  • Önce veriyor muydu sanki ?Bizim milletimiz dinleyerek öğreniyor. Büyükler ne derse o olur.Bari doğru büyükleri seçseler.

  • Bir de okumuş cahillerSabit fikirli insanlar varİlim ilim bilmektir İlim kendin bilmektir Sen kendini bilmezsin Ya nice okumaktır

    • yunus emre :)) doğru söylemiş

    • beş yıldızını ışınladım :)
      güzel soru

  • Farkında değilim umurumda da değil; milletin kitap okuma eksikliğinden bana ne ? Ben okurum; hele bu ara 2 günde bir kitap bitiriyorum

  • '' Kitap okuyanla okumayan arasındaki fark, Ölüyle diri arasındaki fark kadardır '' demiş düşüncedaşlarımdan biri katılıyorum...

  • Önceden de vermiyordu . Kitapsız bir dünya düşünemiyorum ben çok saran kitaplarda ders bile dinlemezdim üniversitedeyken açar bir köşede kitabıma devam ederdim .

  • sanki önceden okuyorduk ?

    • Türkiyede 1996 yılında okuyucu sayısı22.523.449 iken 2013 yılında10.221.392 oldu ..yani önceden azda olsa okuyorduk

  • Madde 89 Saffet Semerci Bu Bankta Delirdi
    Bana kitap dolu bir bahçeyle çiçek dolu bir ev ver. Sevgili istemez. Arkadaş istemez. Para istemez. Adalet istemez. Başka bir bok istemez.

  • Kitap oku ufkun gelişsin diye Bir saçmalık var
    Bence tamamen avrupai bir özentidir.
    Mesele ne okuduğun sor bakalım o türk kitap okumayı sseviyorum diyenlere kaç defa bir Kur'an Kerîm açıp okumuşlar anlamaya çalışmışlar ve ya en azından bir marifetname ya da seyahatname vs. okumuşlar.
    Boş boş şeyler okuyun siz.

  • insanlarımız okumayı sevmiyor okuma alışkanlığı kazandırmalı

  • herkes ön yargılı davranıyo sıkılcaklarını düşünüyolar yanlış kitap seçimi kitap soğumalarına neden olabiliyo

    • haklısın

Kızlar Ne Diyor 9

  • bence oran iyi aslında sonuçlar tam olarak alınamıyor ben insanların elinde kitap görüyorum geneli korsa yada netten okuduğu için oranlar yanlış

  • Her hafta bir tane bitirmek gerekiyor vasat bir okuyucu olarak. Kardeşim şu an SBS'ye hazırlanıyor, öğretmeni kitap okuma sayfalarını da almış, sınıfta en yüksek net yapan çocuk aynı zamanda en çok kitap okuyan çocuk. Bizimki ayda 1 tane bitiyordu sanırım, birincinin kitap okuma sayfası 3bin civarındaydı, hesapladım, 14 yaşında çocuk her hafta 1 kitap bitiriyor.Geçmiş yılların ÖSS birincisi de çok kitap okuyan biriydi. Bir tüyo ergen cahillere.

    • 3ay

      Şunu söylemek gerekirse Muğla Tıp Fakültesinin kazandım geçen ama Türkçe netim okuyanların üstündeydi.

  • ben nerdeyse hiç okumam :/ ders kitaplarını mecburen okuyorum .. pek sevdiğim söylenemez malesef :/

  • Ben baya okuyorum yaa hemde baya :D bazen basindan kalkamiyorum o derece :D

    • tebrik ederim :) en son hangi kitabı okudun

    • Aska pervane omurler diye bir kitap okudum.ama genellikle eger edebi bir kitap istersem turk yazarlardan alirim klasik okumak disinda tabiki cunku cevrilmenin tam olamayacagi gibi bir gorusum var her ne kadar cok iyi cevirselerde bence bir sozcugun cok anlami var neyse eger bilimsel bir seyler okuyorsam ki genelde bilimsel turler okurum yabanci yazarlari tercih ederim :D

  • Açıkcası kitapsız bi hayat düşünemiyorum.Net, telefon vs. herşey bi yere kadar. En azından kitapların şarjı bitmiyor.Günde en az yarım saat okuyorum.

    • tebrik ettim :) okumak kadar ayrı bişey varmı

  • KİTAP OKUMAK BU DÜNYADAKİ EN HARİKA ŞEY !

    • kesinlikle katılıyorum sana :)

  • bunu bize asılıyon yok hiç bi çocuk görmüyo annesinin ya da babasının kitap okuduğunu ki alıskanlık kazansın ben okurum :)

  • okumuyorum bu aralar.

  • sürekli okuyorum çok seviyorum kitapları. milletimiz diye genelleme yapmak yanlış olur bence kimin evinde ne oluyor kim ne yapıyor bilemeyiz ama ülkemizin genel durumu çok iç açıcı değil. sonuçta okumakla da insan olunmuyor

Yükleniyor...