Star Wars serisini izlediniz mi?

Hazır yeni film de vizyondayken... Bu seriyi izlediniz mi? Ben şimdi başladım 😌

Güncellemeler:
...

0|0
640

En İyi Erkek Görüşü

  • İzlemem mi hiç. 1977 Doğumluyum. Benim çocukluğumun önemli simgelerinden birisidir STAR WARS. Replikleri ezbere biliyorum. Masamın üstünde bir R2-D2 oyuncağım var. Kimin ne renk ışın kılıcı kullandığını biliyorum. Jedi öğretilerini kabul ediyorum.

    Seriyi defalarca seyrettim. Bazı hafta sonlarında STAR WARS hafta sonu yapardık. Arka arkaya üçlemeleri seyrederdik.
    En büyük geyik de hangi sırayla seyredileceği yönündeydi. Kimisi 1-2-3-4-5-6 der yani kronoloji takip etmek ister, kimisi de 4-5-6-1-2-3 diyerek yayınlanma tarihine göre seyreder.
    Star Wars candır.

    May the Force be with you
    #StarWars

    2|1
    0|0
    • cansın😊aynen ben de 78liyim ne oyuncaklarım vardı. Özellikle darth vader'dan 2 tane vardı. Ne arıyorum o günleri😊

    • Hepsini Göster
    • lucas'a yakıştıramadım. Adam bildiğin efsane, dünyalar ve diller yaratmış bir insan. Ama işte star wars bu, yine de değer😊

    • EİC seçiminiz için teşekkür ederim.

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 39

  • Evet, seyrettim. Arşivimde de hak ettiği yerde durur.
    Yeni çıkanı da seyredeceğim ve arşivime ekleyeceğim...

    1|0
    0|0
  • Hiç birini izlemedim. Dün arkadaş baskısıyla 7. serinin sinemasına gittik, sıkıcı olmasa da güzel bir film de değildi.

    1|0
    0|0
    • 7 çok begenilmemis aşağıda gördüğüm bir yorumda da. İlk filmi (4. yu) izledim ben, yani o robotlar vs saçma görünüyor ama aksiyonlu bir film, hoş bence.

  • Hayor izlemedim

    1|0
    0|0
  • Hağyır kanks

    1|0
    0|0
  • Star Wars izlenilmez mi ya, işim gücüm olduğu için henüz gitmedim ama tabi ki gidicem, Star Wars'la büyümüş biri olarak :)

    1|0
    0|0
  • Izle bakalim iyiyse bende izlerim

    1|0
    0|0
  • Hayır henüz başlamadımseriye.

    1|0
    0|0
  • İzledim tabiki de. 2. film hariç (2. serinin 2. filmi aynı zamanda) genel olarak severim ama henüz daha 7'yi izlemeye gitmedim.

    1|0
    0|0
  • izlemedim

    1|0
    0|0
  • Hiç izlemedim

    1|0
    0|0
  • İzlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum. :)

    1|0
    0|0
  • çocukluğumun filmi olmaz mı😊star wars hayranıyım zaten tüm filmleri var da yenisine gidemedim daha😢

    1|1
    0|0
  • hic izlemedm

    1|0
    0|0
  • başladımda sarmamıştı kanka bıraktım bende

    1|0
    0|0
  • Çok fazla yahu...

    1|0
    0|0
  • star wars 7 serisi ciktida 9 da cikiyor 8 de ama bakamadim 7 sine

    1|0
    0|0
  • ızlemedım öyle cızgı fılmını ızlerdım eskıden çok az

    1|0
    0|0
  • Hayır izlemedim

    1|0
    0|0
  • izledim sana katacağı bişey yok vizyondaki de internete düşünce izlerim tamamen gereksiz bir çaba olmuş tüm seri basit ve uçurumlarla dolu bir konu hayırlısı seyret bakalım belki rüyanda van kenobi öper seni :)

    1|0
    0|0
  • İzlemedim.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hiç izlemedim. Üçüncü filmde bir yakışıklı çocuk var onun için izlerim :)

    2|0
    0|2
  • İzlemeyi düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Hic izlemedim 😁

    1|0
    0|0
  • Izlemedim

    1|0
    0|0
  • İzledimde sinemasına gidemiyorum 😭

    1|0
    0|0
Yükleniyor...