Hatasız Kul Olmaz.....

Studyoya ilk girdiğimde seslendirdiğim diğer şarkıydı

Yeni kayıtlar yakında gelecek

tabi ileride single çıkartmayıda düşünüyorum inş.

Sizce bu nasıl olmuş

link

Videoyu yu hazırlayan gülx e sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum burdan.

Güncellemeler:
Yorumlar için teşekkür ediyorum

Sesimi açmak için bilindik şarkılarla kayıtlar yapıyoruz

Bi nevi prova

Kendime ait şarkılarımla bir yere varmak için bu provaları gerçekleştirip sizlerin beğenisine sunuyorum

Olumlu yada olumsuz her türlü yorum için şimdiden teşekkür ediyorum

Umarım daha iyi bir şekilde karşınıza çıkabilirim.
link


youtube ye yükledik

Harbialem sanada teşekkürlerimi sunuyorum

0|0
1610

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 15

Erkekler Ne Diyor 10

  • Güzel çalışma olmuş kardeşim başarılarının devamını dilerim..

    1|2
    0|0
  • Üstat

    öncelikle fon sesini bastırmış

    Sesini uzattığın yerlerde diyaframı iyi ayarlayamadıgından sona doğru ses gıdıyor

    diyafram çalış

    ses tonu güzel

    provalardan sonra kendi yazdığın söz varsa ona bi fon yap onunla seslendır öyle daha faydalı bence

    0|1
    0|0
    • single hazırlıklarındayım kardeşim

      yorumlarını dikkate alacagım cok teşekkür ediyorum

      dun yaptıgım kayıtları alınca onuda paylaşacam sizlerle

      yorumlarınız önemli

    • Rica ederim,başarılar dılerım

  • Ses rengine bu parça gitmemiş ama sesin güzel.

    0|1
    0|0
  • http://www.youtube.com/watch?v=U_PdUA8hK8I&feature=youtu.be buda benim kıyağım olsun kardeşime

    0|1
    0|0
  • Biraz da nağmelendirme üzerinde çalışsan daha hoş olacaktır. Musiki eğitimi alman çok şey kazandıracak bu sese. Paylaşım için teşekkürler.

    0|1
    0|0
    • Bu zamana kadar kendi kendimi bu kadar eğitebildim imkanlarım doğrultusunda

      ama daha iyi şeyler yapmaya calısacagım

      Dinleyip yapıcı yorum yaptıgınız için ben teşekkür ediyorum

  • fena değil

    0|1
    0|0
  • Vay vay vay diyorum oylar sana kardeşim..

    0|1
    0|0
  • çalışmalarında başarı dilerim ama babacan sende şarkıcılık tüyü yok sesin çok basık kalıyor olumsuz yazıyorum belkide ama yine çabalıyorsun iyi bir şey ama inan çok güzel sesi olup şarkıcılığa adım atmayan kişiler var sende arka planda ol bence

    0|1
    0|0
    • zaten haddimi biliyorum

      bunlar alıştırma

      meshur olmak yad afakrlı bi planlar yok

      sadece istediğimi gerçekleştirmeye calısıyorum

      sesim konusunda bir çok fikir var

      ses açmak için farklı farklı yöntemler

      yinede yorum için teşekkürler

      ben sabrettim isteyen yapar

      en azından birazda olsa yeteneğime inanıyorum peşini bırakmıyorum

    • Hepsini Göster
    • başarılar arkadaşım hayırlısı olsun hakkında

    • teşekkür ediyorum iyi dileklerin için

  • iyi etmissin yaaa ama bu daha iyi bence w ww.youtube.com/watch?v=E1_0oab9SsA (w den sonraki boslugu silmeniz gerek +4 olmam lazimmis link vere bilmem icin adam gibi )

    0|1
    0|0
  • Beste ihtiyacın olursa destek çıkarım

    0|1
    0|0
Yükleniyor...