Saçma geldi ama paylaşma zorundayım... IQ

yoğurt yapmak için yoğurt gerekliyse , ilk yoğurt nasıl yapıldı ? :)))


0|0
814

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

  • hahahah :))

    0|1
    0|0
  • mısır piramitleri sırlarla dolu ya, bi özelliğiyde şuydu içerisine süt bırakılıp bekletildiğinde yoğurt oluyormuş.

    0|1
    0|0
  • bu soruyu babaanneme sormuszum bende. köyde koyunun veya kuzunun bi organi var kucuk bisey dalak sanirim herneyse artik onun icindeki siviyi katarlarmis süte oyle mayalanirmis. ne tuhaf

    0|1
    0|0
    • ilk senden duydum :) cidden peki onu nasıl keşfettiler ki

    • hic bilmiyorum cok eski insanlarin icadi iste biiyorlarmis demekki

      artik bi gun yanlislikla o sivi sute dokulmustur oyle kesfetmislerdir baska nasil olucak hic tahmin edemiyorum

    • :) teşekkür ederim..

  • karınca yumurtası doğal bir mayadır

    0|1
    0|0
  • sutun kaymagi ile de oluyo yogurt

    0|1
    0|0
  • neden zorundaydın yapmayacaktın bunu

    0|0
    0|0
  • haha süpermiş yaa :D

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • insanlar küçük taşların altındaki karınca yumurtalarını toplayıp ezerlermiş ve onu ılık süte karıştırırlarmış.Böylece yoğurt oluşurmuş.Süte biraz da balmumu katarlarsa bol kaymaklı yoğurt oluşuyomuş. :)

    1|1
    0|0
  • Forumda bu kadar mantıklı soru soran insanları çok zor görüyorum.

    0|0
    0|1
    • bi ara üşenmeyip sorduğun soru ve verdiğin cevaplara bakacam... böyle bir nickte olan birinin şu yorumu yapması bile fuzuli

    • Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.Ben forumda ki yorumları ve konuları okuyorum bazı sorular ve yorumlar inanın çok saçma.Yoğurtla ilgili bu soruyu daha önce bende sormuştum.Gayet mantıklı bir soru.Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan çıkar gibi bir soru bulmuşsun.Soruyu sorarken de tereddüt eder gibi bir hava vermişsin(acaba sormasam mı der dibi?)Ondan böyle bir yorum yapma ihtiyacı duydum.Bu forumda ki bazı kızları terbiye ediyorum adım oradan geliyor :D

  • Tam emin değilim bir ara okumuştum karınca yumurtasından gibi rivayetler vardı ama dediğim gibi emin değilim :)

    0|1
    0|0
  • mısırlılar piramitlerde yapıyormuş yoğurdu katkısız :)

    0|1
    0|0
  • bildiğim kadar ilk yoğurt incir sütünden yapılmıs =)

    0|1
    0|0
  • incir sütü de mayadır

    0|1
    0|0
  • bende yoğurt olmadanda oluyo yoğurdu sadece daha çabuk olsun diye koyuyolar biliyorum

    0|1
    0|0
  • Evet o sır nasıl olduğu belli değil ayrıca hamur için mayayı nasıl bulmuşlar oda belli değil

    0|1
    0|0
  • NASRETTİN HOCANIN YA TUTARSA FELSEFESİ KULLANILMIŞTIR :)

    0|1
    0|0
  • ilk önce bi ağacın öz suyundan maya yapmıslar

    0|1
    0|0
  • çig damlasından

    0|1
    0|0
  • :))))))))))))))))))

    0|1
    0|0
  • karınca yumurtaları diye biliyorum..öyle yapmışlardı

    0|1
    0|0
Yükleniyor...