Hemşehriler aynı soydan mı gelir?

Arkadaşlar sorum biraz tuhaf oldu biliyorum belki yadırgayacak belki yargılayacaksınız ama hemşehri olanlar aynı soydan mı gelir yani ataları ortak mıdır? Sonuçta bir şehre 10 kişi yerleşir bir yıl sonra sayıları 100 olur ne bileyim. Öyle midir yani genetikte benzerlikler var mıdır, atalar aynı mıdır? Mesela bir şehre baktığımızda insanlarda az çok benziyor gibi şunlar genelde esmerdir bilmem kimler sarışın olur falan deriz. Fazla uzattım sanırım cevaplarsanız çok sevinirim. Teşekkürler.


0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • ortak ata değil ama yakın ata diyelim. sonuçta göçler vb var. belli bölgedeki insanların etnik kökenleri yakındır. pek çok kişinin yabancılardan hoşlanmasını da buna bağlayanlar var ve bi gerçeklik payı da olabilir. genetik farklılık arttıkça sorun oranı azalıyor. asıl soruya geri dönersek, bölgeler dışında ülkelerde de aynı durum söz konusu. kafamızda bi ingiliz tipi ya da bi çinli tipi vardır. daha da yukarı çıkıyorum, uzaylılarla temas kurduk, kimin insan olduğu belli olur hemen :) demek istediğim hepimiz benzer genler taşıyoruz, 3-4 kuşaktan sonra genetik farklılık kabul edilebilir ölçüde arttığından dolayı sorun çıkmıyor.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bir ilde2-3 sene kaldıysan oralı olursun.

    Heşehri aynı il ilçe köyde olanlardır

    0|0
    0|0
  • bir şehre 10 kişi gelir 1 sene sonra 100 olur tamam dogru mantık arada göç edip yerleşen olursa ne olcak :D

    0|0
    0|0
    • ilk gelenler de biryerlerden geliyorlar sonuçta. Ya tamam neyse :D

    • bencede yoksa gece gece beyni yakıcam :D

  • benim soyum dedelerim irandan gelir.. Celayirliler soyundan gelir...imparatorluk ya da devlettir..dedem yani şeyh büyük hasandır

    0|0
    0|0
  • Memleket neresi

    0|0
    0|0
  • hemşiremisin sen :)

    0|0
    0|0
  • ne alakası var

    0|0
    0|0
  • göçmen topluluklar bellidir zaten..

    0|0
    0|0
  • Evet haklısın tamam oldu ozaman

    0|0
    0|0
  • bir şehre 10 kişi gelir 5 i kız 5 i erkek onların cocukları olur 1 seferde 20 tane cocuk doğururlar senede yüz cocuk eder :D kimsede kalkıp demiyoki hacı bu nedir bu nebiçim bi sorudur :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • hayır aynı soydan gelmez tesadufen gelenler varsa da ıstısnadır

    0|0
    0|0
  • Hayır gizlicim aynı şehirden olabiliriz ama bu soyumuzun aynı olacağı anlamına gelmiyor ama olanlarda vardır tabi

    0|0
    0|0
  • yoo ne alaka hiçte öyle bişey yok sen hemşerihlerinle aynı soyadda mısın ya da atalarınız bir mi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...