Vampirler mi kurtadamlar mı?

diğer sorumda bir arkadaşın yorumu üzerine sormak istedim. vampirleri seven biri olarak soruyorum. vampirler mi kuradamlar mı favoriniz.?

  • Vampirler
    86% (30)54% (19)70% (49)Oy Ver
  • Kuradamlar
    14% (5)46% (16)30% (21)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
33|52

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 33

  • Şöyle 17-18 yaşlarımdayken vampirlere ilgi duyuyordum ama bu 5-6 aylık bir süreyi kapsıyor. Ama zamanla vampir ile ilgili filmler falan çoğaldı, aynılaştı, cazibesini yitirdi, şimdi ise sıkılıyorum izlerken öyle şeyleri. Kuzenim bayılıyor vampirlere.

    0|1
    0|0
  • Vampirler tercihimdir :)

    1|2
    0|0
  • vampirler.

    0|1
    0|0
  • Vampirrr Bill Campton

    1|1
    0|0
  • vampirr :)

    0|1
    0|0
  • link Karanlıklar ülkesi filmi serisi güzeldi ve ikisinin karışımı çocuk

    0|3
    0|0
  • vampir diyeceğim de tıvaylaytçı sancaklar. nerde o eski vampirler diyorum.

    o değil de ben zombi seviyom yeaa :D

    0|3
    1|0
  • Vampircikler.

    0|2
    0|0
  • vampir ama twilightta ki saçma vampirlerden değil esas vampir budur arkadaş daha iyisini görmedim. link (30 days of night)

    0|2
    0|0
  • Vampir günlüklüklerindekiler gibiyse kesinlikle vampires. :)

    Ama ordaki kurt adam tyler'ı da unutmamak lazım kararsız kaldım şimdi bak. :)

    0|1
    1|0
  • Bu soruyu ben sorucaktım ya Of :)

    1|1
    0|0
  • salvatore kardeşler

    1|2
    0|0
  • edwarddddd

    0|1
    0|0
  • Lilith ilk vampir ondan beri severim vampirleri

    0|1
    0|0
  • link bu adam olsun benim olsuuun şaka şaka kurtadamlar vampirler soğuk oluyo yaa :))

    0|1
    1|0
  • Vampirler tabiiii:D

    0|1
    0|0
  • her iki si :)

    0|1
    0|0
  • vampirler seviyorum onları

    0|1
    0|0
  • hiçbiri dayı

    0|1
    0|0
  • vampir

    0|1
    0|0
  • ikiside olmadğına göre sorun yok

    0|0
    0|0
  • Vampirler

    0|0
    0|0


  • Vampirler

    0|0
    0|0
  • İnsan ilk tercihimdir..

    0|1
    0|0
  • hiçbiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    0|0
    0|0
  • kurtadam ne ki

    0|0
    0|0
  • Vampirler elbette .

    0|0
    0|0
  • pepeeeeeeeeeeeeeee

    0|1
    0|1
  • ikiside degil once insan olsun

    0|0
    0|0
  • Doğan görünümlü şahinler..

    0|0
    0|1
  • Kızlar Devam
    3

Erkekler Ne Diyor 51

  • link vampirler daha asil kurtadam ne ya öyle kıllı, tam kıro gibi

    0|1
    0|0
  • Kurtadamlar.

    0|1
    0|0
  • Sadri şener mi bunu soran. d adasas

    1|1
    0|0
  • Kurt adam olmak isterdim ama kurt kadınlar diye bir şey yok her yer erkek her taraf erkek.gay de çoktur onlarda bilemedim şimdi .

    0|1
    0|0
  • hacı abi neden ikisi arasında sordun ben zombi tutkunuyum ne kadar filmi varsa izledim kaçtane oyun oynadım ötekiler de ne. en heyecanlısı da arkandaan onlarca hortlak koştururken kaçmak of adrenalinin dibi :)

    0|1
    0|0
  • varsa kurt adam olsun beaaa

    0|1
    0|0
  • link

    İşte benim favorim. Süper Kahraman.. Yaşayan efsane :)))

    0|1
    0|0
  • Sen hiç abazan türk erkeği görmedin herhalde ikisinide si... üzerinede bir kaç nefes cigara çeker.

    0|4
    0|0
  • Vampirler,son kararım. :D Alacakaranlığı izlemiştim ordaki vampirlerin gözleri çok hoşuma gittiydi o yüzden vampirler diyorum. Kehribar rengimi o bi ara lensini almayı bile düşündüm. :D

    0|1
    0|0
  • ilk izlediğim film kurtadamlıydı; link :) o yüzden etkilenmiştim bayağı, cevabım kurtadam:D

    0|2
    0|0
  • Hep kan içmek istemişimdir. Ama herkesin kanı olmaz, sadece svglmn kanını içmek istiyorum ya acaip heves var bunu kesin yapıcam :D

    0|1
    0|0
  • Tabiki vampirler.

    Benim favorimdir kurtadamlar vapirlerin bekcileri ve pis islerini yapan yaratiklardir

    0|1
    0|0
  • Zombiler.

    0|1
    0|0
  • Wampir Olarak Wampir

    0|1
    0|0
  • Emmeli olacak...O ne öyle kıllı herifler dolanıyor filmlerde.Vampirler candır o.O

    0|1
    0|0
  • benim favorim ibrahim tatlıses.. ölmüyo .mk

    0|1
    0|0
  • Beni kan tutmasına rağmen Vampirler dostum :)

    0|1
    0|0
  • Vampir kızlar çok seksi. link :)

    0|1
    0|0
  • Kurtadam :D link

    0|1
    0|0
  • İkisiylede iyi anlaşırız =))

    0|1
    0|0
  • OF COURSE,LycanS!

    1|1
    0|0
  • vampir filmleri favorim

    0|2
    0|0
  • Kurtadamları tabıkı

    0|1
    0|0
  • Fampirler :D

    0|1
    0|0
  • vampir olmak isterdimm :D

    0|1
    0|0
  • Kurtadamlar daha asil duruyor..

    0|1
    0|0
  • Ölümüne kurtadamlar :)

    0|1
    0|0
  • favorim kedi kadınlar

    0|1
    0|0
  • vampirrr :)

    0|1
    0|0
  • kurt adam tabi asil hayvanlar :D

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    21
Yükleniyor...