Türkçenin en güzel kelimesi nedir?

Söylendiğinde farklı bir şekilde çıktıgını düşündüğünüz de olabilir ...

Şey ne kadar da çok şey varmış ...

Anne normal konuşmada bile farklı çıkar sesi annem dermişsin gibi


0|0
29|41

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 28

Erkekler Ne Diyor 41

  • bence "şey" nereye koysan gidiyo

    4|3
    0|0
  • Gel... kelimesi, her şekilde istediğinin olduğu kelime, hatuna de, çocuğa de, köpeğe de, kupona de, sakiye de... gel dedim mi gelsin:D

    0|1
    0|0
  • AŞK AŞK AŞK AŞK hacı bikere yazacaktım ama cevabın çok kısa dedi terbiyesiz oysaki ömre sığmaz bir kelime yazmıştım :)

    0|1
    0|0
  • mütemadiyen.

    0|1
    0|0
  • baba bırsey ifade etmıyor ata cok sey ıfade edıyor ve anlam cıkarabılıyorum

    0|1
    0|0
  • TÜRK <<<<<

    0|1
    0|0
  • Türk.

    0|1
    0|0
  • Dört.

    Art arda hızlıca söyleyince garip oluyor.

    1|0
    0|0
  • harikulade

    0|1
    0|0
  • a.q bence =)

    3|1
    1|0
  • Allah birdir ve ondan başka ilah yoktur..

    1|0
    0|0
  • Şehvet sözcüğü. Bu sözcüğü kullanan kişi, söyleme biçimiyle çok şeyler anlatır.

    0|0
    0|0
  • eyvallah kelimesi okadar büyük bir anlamı varki

    0|0
    0|0
  • Meme.

    0|0
    2|1
  • Türkçe'nin en güzel kelimelerinden biri; ''Herjhangi'' :)

    0|0
    0|0
  • Eyvallah... Bazen kabulleniş, bazen boşveriş, bazen yol veriş...Ama sonunda hep bi rahata eriş...

    0|0
    0|0
  • efkar

    en güzel kelime budur.Hiç bi dilde buna denk gelecek bir tabir yok

    0|0
    0|0
  • Muhteşem..

    0|0
    0|0
  • la - lan- la oğlum - layn :D

    0|1
    0|0
  • aq her türlü farklıdır..asıl anlamı küfür dışında kullanım şekli yumuşak olduğunda şaşırma sevinme heyecan vs gibi anlamlar yüklemek hiçte zor değildir..

    0|0
    0|0
  • o değil de bir kadın düşünüyorum, lugatında hayır kelimesi olmayan... allahım allahım...

    0|0
    0|0
  • bence türkçemizin her kelimesi güzel cünkü o bize MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ÜN en büyük hediyesi...

    0|0
    0|0
  • mefulü mafailü failtaün :)

    0|0
    0|0
  • Katliam hoşuma gidiyor.

    0|0
    0|0
  • Aşk

    1|0
    0|0
  • ''Kızım...''

    söylemek istediğim en önemli ve anlamlı kelime olacaktır.

    0|0
    0|0
  • harranlıyam gardaş :)

    0|0
    0|0
  • Seni seviyorum

    0|0
    1|0
  • Para . Soyleyince bile azimda bir zenginlik beliriyo.cok olursa deymeyin keyfime gitsin allaaah :)

    0|0
    0|0
  • Çay içermisin ...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11
Yükleniyor...