Mahsun Kırmızıgül'ün hangi filmi/dizisi daha iyi?

Sizce Mahsun Kırmızıgül'ün çıkardığı en iyi iş hangisiydi? :)

--0--0--0--0--0--0

  • Beyaz Melek(Sinema)
    28% (63)22% (39)26% (102)Oy Ver
  • New York'ta Beş Minare(Sinema)
    20% (44)38% (66)28% (110)Oy Ver
  • Hayat Devam Ediyor(Dizi)
    7% (15)2% (4)5% (19)Oy Ver
  • Güneşi Gördüm(Sinema)
    28% (63)30% (53)29% (116)Oy Ver
  • Benim için Üzülme(Dizi)
    17% (37)8% (12)12% (49)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
31|47

En İyi Erkek Görüşü

  • Beyaz melek diyorum

    1|0
    1|1

Erkekler Ne Diyor 46

  • kesinlikle beyaz melek.

    1|0
    1|0
  • sarııı sarıııı diye bi şarkısına klip cekmişti bi tek o iyiyidi

    1|1
    2|0
  • güneşi gördüm ve beyaz melek toplumun gerçek sorunlarını tüm gerçekliğiyle sunulmuştu

    0|1
    1|0
  • "güneşi gördüm" filminin fragmanını izlemiştim, fena görünmüyordu.

    1|0
    1|1
  • Beyaz Melek Cennet anne ile babanın ayakları altındadır sözünü anlatan çok güzel tam bir ibretlik filim

    1|0
    1|1
  • Hiçbirini sevmiyorum. Daha doğrusu adamı sevmiyorum ki.

    1|1
    2|0
  • yaa kardeşim o yönetmen mi yaa yapmayın arkadaşlar yaz Quantin Tarantino yas Sinan Çetin yaz Zülfü Livaneli Yönetmen yaz yönetmen !

    0|1
    2|0
    • Film kültürü yok kardesim milletimiz harbiden aptal ve cahil. Ondan sonra neden bizler iyi film yapamıyoruz, neden yabancı diziler daha iyi tartısırız yorumlara baksana. Mahsun Kırmızıgülü oscar aldı sananlar mı dersin, en iyi yönetmen ilan eden mi dersin. Bir avuç aptal

    • :) Eksiye bakacak olursak Haklıyız dostum :) doğru söyleyeni dokuz köy hesabı :)

  • A & D ikiside çok güzel

    1|0
    1|1
  • isledgi konularla ulkenin sadece gece eglencelerinden ibret olmadgni,guzel bi sekilde anlatmaya calisiyor.cesurca gristigi bu yolda ins daha da basarili olur.newyork filmi akiciligi ve kivrak bi zeka anlayisiyla favorim

    1|0
    1|1
  • ben Newtorkta bes minareyi cok beyenmistim.

    0|1
    1|0
  • aman aman benden uzak olsunlar hepsi full ağlatma üzerine yapılmış filmler ve dizileride öyle ee adamda akıllı biloyo nerden para kazanacağını salı günleri neredeyse 40 yaş üstü tüm kadınlar ya atv de

    0|1
    2|0
  • Beyaz Melek(Sinema)

    1|0
    1|1
  • benim için üzülme yi tek geçerim buke x3

    1|0
    1|1
  • müziği bırakıp bizlerin rahata ermemizi sağlamış olması

    0|1
    2|0
  • Hiç biri :/

    0|0
    2|0
    • Ben zaten sizce en iyisi hangisi dedim seviyor musunuz demedim. +1 puan için boş yorumlar yapmayın.

  • e şıkkı

    1|0
    0|0
  • neyin kafası bu

    0|1
    2|0
  • Alelen terör örgütüne yaltakçılık yaptığını söyleyen bir herifin değil filmini izlemek,yüzünü görmeye tahammül edemiyorum..

    0|0
    2|0
  • newyorkta beş minare

    1|0
    1|0
  • New York'ta Beş Minare

    1|0
    1|1
  • kot kafali :))

    0|0
    2|0
  • ben bu adamı şarkıları ile tanıdım diğerleini saymam bile ve en sevdiğim şarkısı link

    0|0
    1|0
  • mahsun kim ki çıkardığı iş ne olsun bence yani benim görüşüm

    0|1
    2|0
  • Hiçbiri güzel değil ki :)

    0|1
    2|0
  • Benim için Üzülme güzele benziyo karadenız falan cok sper yerler onlar da izlettiriyo biraz

    1|0
    1|1
  • hiç biri ... :)

    0|1
    2|0
  • hiçbiri :(

    1|0
    2|1
  • Ne kendisini severim, nede filmlerini

    0|1
    3|0
    • Ben zaten sizce en iyisi hangisi dedim seviyor musunuz demedim. +1 puan için boş yorumlar yapmayın.

  • dddddddddd :D

    0|0
    1|0
  • Maalesef hiçbiri

    0|1
    1|1
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 31

  • Güneşi gördüm de çok ağlamıştım.

    2|0
    1|0
  • Tarantino'nun en sevdiği yönetmen/türkücü.

    1|0
    1|0
  • Güneşi gordum guzeldı

    2|0
    1|0
  • Five Minarets in New York :)

    1|0
    0|0
  • New York'ta Beş Minare

    0|0
    0|0
  • Benim için üzülme.

    1|0
    1|0
  • Hiçbiri.

    0|1
    3|0
  • izledin ve geldin dimi :(((88 annemler izlerken bende bakıyorum öyle benim için üzülmeye. fena değil:D

    1|0
    1|0
  • Hiçbiri mahsun u sevmiyorum .ddddd

    0|0
    1|0
  • izlemedim hiçbirini :)

    0|0
    1|0
  • Ya gariptir,adamı sevmiyorum ama her filmine hayranım. Dizilerini izlemedim.

    1|0
    1|0
  • Beyaz Melek

    1|0
    1|0
  • Güneşi Gördüm,Beyaz Melek, New York'ta Beş Minare sırayla

    0|1
    1|0
  • F- Hiç biri

    0|0
    2|0
  • Hiçbirtanesi

    0|0
    2|1
  • Hiçbiri diye şık koymalımıssın=)

    0|0
    1|0
  • Benum için uzulme

    0|1
    0|0
  • o adamdan hiç hoşlanmıyorum

    0|0
    1|1
  • Hiçbirisi güzel değil.

    0|0
    2|0
  • Hepsi kotu.

    0|0
    2|0
  • aslında hic sevem mahsunu ama birini secmek gerekirse beyaz melek..

    0|0
    1|1
  • Güneşi Gördüm günümüz gerçeğini yansıtan, çok duygusal bir filmdi..

    0|0
    1|0
  • Güneşi Gördüm(Sinema)

    0|0
    1|0
  • beyaz melek

    0|0
    1|0
  • dizilerini beğenmiyorum ama filmlerinin hepsi birbirinden güzel

    0|0
    1|0
  • New-yorkta beş minare ve Beyaz melek

    0|1
    1|0
  • Benim için üzülme güzel :)

    0|0
    0|0
  • A: Beyaz Melek(Sinema)

    0|0
    1|0
  • hic biri guzel diyil..ben hic birini begenmiyorum..

    0|0
    1|1
  • bir tek güneşi gördüm'ü izledim çünkü diğerleri çok saçma geldi konu olarak.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...