En sevdiğiniz Hollywood actor/actress'i?

Hani olur ya; tüm filmlerini izlemişsinizdir, vizyona girdiğinde filmin nasıl olduğunu araştırmak zorunda kalmazsınız ve sizi hiç hüsrana uğratmaz, en sevdiğiniz Hollywood actor/actress'i kimdir? Ve neden? ;)


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • Liam neeson'a bayılırım

    0|1
    0|0
    • Aynen; sanırım boş filmi yoktur. "Schindler list" onunla tanıştığım yapımdır ;)

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler

    • Rica ederim :)

En İyi Erkek Görüşü

  • Aktör Alpacino'dur herhalde aktres konsunda bir isim söyleyemeyeceğim.

    0|1
    0|0
    • Sırf Yaralı Yüz bile yeterlidir. Kadın kokusu nedir öyle; yani sadece adamın sıfatı ve hareketleri tamamen bağlıyor kendine, hakikaten her bir filmi başyapıt değerinde...

    • Hepsini Göster
    • Sinema kültürüm senin kadar yoktur sanırım ama en sevdiğim üçlemenin the Godfather olduğunu söyleyebilirim sinema tarihinde baba 3'ün sonunda inan ağlamıştım ama Baba 1 ve 2 3'den bir tık daha iyiydi bence Al Pacino'nun yeri başkadır bende ama Baba 2'deki Robert De Niro'nun performansı da çok iyiydi diye düşünüyorum.

    • Estağfirullah, naçizane elimden geldiğince takip ederim :) Haklısın aslında, Alpaçino'nun ağrılığı arttıkça değil mi sanki daha da başkalaşıyor film? Enteresan bir yapım; çok farklı temaları işlemişler; sondan başa, baştan sona doğru da farklı bir şekilde ilerliyor :))) Yani sonunda gerçekten garip bir his var hocam, resimdeki kareyi hatırlıyorsun az önce attığım; gerçekten ibretlik ya... Robert De Niro da inanılmaz; beni en çok şaşırtan ise Andy Garcia'nın rolü, Alpaçino'nun kızına aşık adamı oynuyor, çok farklı gelmişti bana oradaki rolü :) Belki de Andy'nin çok ufak yaşta olmasındandır. Tekrar tekrar bıkmadan izlenir valla ya...

Kızlar Ne Diyor 2

  • Eva Green, Jack Nicholson, Johnny Depp.

    0|1
    0|0
    • Depp en iyi listemde; izlemediğim filmi kalmadı, sizin en iyi Johnny Depp filmi hangisidir?

      Eva'nın izlediğim son filmi Sin City 2; efsane oynamış yine ;)

    • Ayırt edemem ama nedense makas eller bir özel benim için.

      O kadının şeytani yanı beni cezbediyor, birde oyunculuğu gerçekten mükemmel. :)

    • Edwardddd edward 😇
      *Sarıl bana.
      *Yapamam. :'(
      Gerçek mânada başyapıttır...

      Ben de çok severim Makas Eller'i; ikinci olarak da Sweneey Todd olabilir :)

  • Liam Neeson (Grey), Matthew McConaughey, (Killer Joe) Christoph Waltz (Django Unchained), Anthony Hopkins (The Silence of the Lambs), Ryan Gosling (Lars and the Real Girl), Benicio Del Toro (Savages), Julianne Moore (Chloe), Jodie Foster (Nell) Naomi Watts (King Kong) ve Rachel Weisz, Ralph Fiennes (Sunshine).. Liste uzar :)

    0|0
    0|0
    • Matthew McConaughey'i çok beğeniyorum, farklı bir havası var, bu adamı aslında Bond filmlerinde falan da görmek isterdim, farklı bir ağırlığı var...

      Ryan Gosling benim adamım ya :D Sürücü'de nedense garip bir havası vardı :)))) Eminim oynadığına kendi de pişman olmuştur...

      Diğerleri de çok kaliteli aktörler tebrik ederim ;) İyi bir izleyici ile konuşmak her daim keyif verir bana...

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben yonetmenlere odaklaniyorum. Filmleri yonetmenler cekiyor.

    0|1
    0|0
    • Doğru bakış açısı ama bazen iyi yönetmenleri bile terleten actorler oluyor :))) En sevdiğiniz yönetmen kimdir peki?

    • Hepsini Göster
    • Batman falan cekmez o. Tum filmleri insan sapkinligi uzerine.

    • Ben de çok şaşırdım :D Yakışacağını da sanmam, Cristian Bale'den memnundum ben aslinda 😂

  • Mila Kunis
    Robert Downey Jr.

    0|1
    0|0
    • Aslında Mila; ''Arkadastan Öte '' gayet iyiydi ama bilmiyorum bir türlü ısınamadım kendime :))) Emma Stone daha ilgi çekici geliyor bana...
      Robert Downey gerçekten kaliteli bir aktör, ama hala yapacak çok şeyinin olduğunu düşünüyorum ;)

Yükleniyor...