SevgililerGünüFaciamı ??

Arkadaşlar ben sevgilime sevgililer gününde şiir yazdım o bana kalp kutu içinde bi sürü çikolata olan bişey hediye etti.Sizce ezik kalmadım mı ? Ne düşünüyosunuz ? Ne yapmalıyım ?


0|0
2|1

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 1

  • bir hediye alıp yanında şiir yazsan iyiymiş

    0|0
    0|0
    • Doğm gününde de şiir yazp hedye vermstm.Bu sefr hedysz oldu.Sonradn alp versm ?

    • ya hediye o kadarda önemli birşey değil ki. Ogün birbirlerini mutlu etsinler tatlılık artsın falan filan. Esas hep onun yanında olacağını ona hissettirdiysen beraber mutlu bir gün geçirdiyseniz gerek yok..

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • ezmiş ama artık ne yapsan olmaz. hani doğum gününde filan telafi et

    0|0
    0|0
    • Burayı terket ergennn

    • yaşın başın kaç lan senin daha kime ergen diyorsun gerizekalı. adamsanıp cevap verdik ya la sana da kusura bakma adam sandımdı...

Yükleniyor...