Kesiinlikle okunmalı dediğiniz yazarlar var mı ya da kitap?

Arkadaşlar kesinlikle oku dediğiniz özellikle tarihi ve siyasi kitaplar var mı şu an hangi kitabı okuyorsunuz.. ben iskeder pala tavsiye ederim ve şu an olasılıksız okuyorum


0|0
11|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 10

  • Paul McKenna
    Napolleon Hill
    Paolo Coelho
    Robin Sharma
    Laurent Gounelle
    Anthony Robins
    Robert Anthony
    Akilah Azra Kohen
    Nihal Atsız
    Oktan Keleş
    İlber Ortaylı
    MÜMİN SEKMAN tavsiye yazarlar

    1|0
    0|0
  • kesinlikle doğan cüceloğlu okunmalı

    1|0
    0|0
    • Ay ewet içimizdeki çocuk savaşcı iletişim donanımları keşkesiz yaşam için iletişim yetişkin çocuklar okuduklarım ;)

    • Hepsini Göster
    • Mail yaz dönüş yapıyo zaten

    • normal yapmazlar ama şanslıymışsın.

  • dan brownun bütün kitapları
    elif safak ask
    ahmet ümit İstanbul hatırası
    adam fawer empati
    adam fawer zar adam aklıma gelenler bunlar

    1|0
    0|0
    • Empati ve zar adam sırada zaten ;) aşkı okudum ;) oğuz atay da güzel

  • Dan Brown seviyorum ve çok iyi bence

    1|0
    0|0
    • okuyamadığı tep kitap cehennem :S ciddi cehennem gibi geldi.. okudun mu?

    • Hepsini Göster
    • Herkes orhan pamığu daokur ama ben okumam herkesle alakası yok sadece çok yutulan kitapşar arasından bana hitap edenleri okurum bunu herkes okuyo deuip okumamazlık etmem

    • Bende öyle yapmıyorum zaten ama çok okunan bir kitabın hakkında olumlu ya da olumsuz düşüncelere kapılmam

  • Bayraktar Bayraklı

    1|0
    0|0
    • Hiç duymadım desem çok mu ayıp ederim :)

    • Hepsini Göster
    • Kardeşim yorumlarını tebrik ediyorum. Senin gibi insanların çoğalması lazım

    • Sağol kardeşim ALLAH hepimize nasip etsin...

  • frederic bastiat..

    1|0
    0|0
  • Hakan günday - kinyas ve kayra

    1|0
    0|0
  • ömer seyfettin kşağı :)

    1|0
    0|0
  • Dan Brown

    0|0
    0|0
  • kadran kadraj, koray sarıdoğan

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Reis - Gladio'nun Türk Tetikçisi (Doğan Yurdakul & Soner Yalçın)
    Gazi Paşa (Attila İlhan)
    Psiko-Analist (Jon Katzenbach)
    Zülfü Livaneli, Sinan Yağmur, İskender Pala...
    Daha bir sürü sayabilirim :)

    2|0
    0|0
  • Stephen king , george r r martin , tolkien

    1|0
    0|0
  • Sabahattin alinin tezer özlünün kitaplari, küçük prens, Dostoyevskinin kitaplari, germinal, Diyarbakır 5 nolu, biz de insaniz yavrum ya, Turkiyede refah devleti ve kadin, kadınların sınıfı, haw, Mülksuzler

    1|0
    0|0
  • Zülfü Livaneli kardeşimin hikayesi mükemmel bir kitap ♥♥

    1|0
    0|0
  • tarihi ve siyasi değil ama sarah jio nun kitaplarını çok seviyorum :)

    1|0
    0|0
  • Aslında henüz okumadım, ama almak istediklerim arasında: Fahrenheit 451

    0|0
    0|0
  • Ecce homo. yengec donenecesi. siddhartha

    0|0
    0|0
  • Takip için geldim

    0|0
    0|0
  • iskender pala kitapları güzel ama tarihi diyemeyiz. tarihi kurgu onun kitapları. tarihi kurgu seversen başka yazarlar söyleyebilirim :) tabi tarihi kitaplarda

    0|0
    0|0
    • Tarihi demedim zaten ama öyle ni anlam çıkmış olabilir siyasi tarihi öneri istiyorum ama ben okunası bir yazar olarak isk. palayı önerdim falan filan ewet önerilerini beklerim yaz ;)

    • evet önerilerinle karışık olduğu için öyle anladım sanırım.
      tarihi kurgu hakan kağan, yavuz bahadıroğlu ve iskender pala evet :)
      tarihi ilber ortaylı, halil inalcık, sibel eraslan
      siyasi soner yalçın
      seninde varsa mutlaka dediğin yazar kitap kitap alışverişi yapmayı düşünüyorum. eklerim :)

    • Olabilir ;) nermin taylan ı oku oda harika hatta milli gazetede de yazıyo ozellikle osmanlıyı o kadından öğrendim ;)

  • Olasılıksız çok iyidir

    1|0
    0|0
Yükleniyor...