Kapat

Aamir khanın oğlunu ve karısını gördünüz mü?

Aamir khan karısı ve oğlu. Sağdaki aamir bu arada hsjsjjsjs

Aamir khanın oğlunu ve karısını gördünüz mü ?
Bu da oğlunun annesi yani eski karısıymış



0|0
0|1

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • Amir khan 50 yaşında ama oğlu daha büyük gözüküyor :D

    0|0
    0|0
    • Bence de yaaa niye böyle?

    • Hepsini Göster
    • Adam cool adam ödül törenlerine gitmiyo sahne showlaeı yapmıyo çok az film yapıyo ama zaten yeni film yapana kadar bir önceki filminin gişe rekoru kırılamıyo

    • ahah aynen öyle :D

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...