Sizce Piramitleri kim ya da yaptı?

Yıllardır tartışması bitmeyen bir soru ve hala gün ışığına çıkamamış gizemli yapıtlar Piramitleri mühendislik harikası bir yapıt olduğu tartışmasız gerçek milyonlarca taştan ve bir taşın ağırlığı bilmem kaçbin ton olan bu prizma yapıyı insanoğlumu yapmıştır? Fikrim insanın yapmasına olanak dahi yok


0|0
7|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Aşağı ve Yukarı Mısırı Birleştiren İlk Firavun Hor-Aha Reis Tarafından Düşünülmüş ve Yerli İnşaat Firmaları İle Bir Süre Görüşülmüş Aşırı Yüksek Fiyat Çıkaran Yerli Firmalara Proje Sizden İşçiler Benden Demiş Hor-Aha Reis Sonradan 1 Mısırlı Duvar İşçisinin 100/1'i Yevmiyeye Çalışan Suriyeli İşçiler İle Piramitleri Yaptırmıştır.

    Ayrıca Piramitler 23'üncü Mısır Hanedanında Firavun Tutankamon Reis Tarafından Modernize Edilmiştir.

    www.kizlarsoruyor.com/.../q4062535-piramitlerin-sirrini-robotlar-cozecek-duydunuz-mu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 8

  • o dönemde mamutların hala yaşadığı ssöyleniyord yanlış değilsem yapılmışda olabilir o zaman insanı ile şimdiki çok farklı

    0|1
    0|0
  • Uzaylılar.

    1|1
    0|0
  • Mısırlılar yapmıştır, tek kesin bilgi budur. İnsanlar tarafından yapılması o dönem içinde imkansız değildir bu arada, öyle sanan çok kişi var ama bilim adamlarının çoğu fazlasıyla mümkün olduğu görüşünde hem fikir.

    0|1
    0|0
    • Ben inanmıyorum ozaman tekerlek yoktu ve en uzak taş ocağı 100mil uzaktaydı ve dizaynı olağan üstü şuanki teknolojiyle bile yapımı zor ni yapıt vede tek bir şey değil

    • Hepsini Göster
    • Çoook büyük arabaları hayal edebiliyor musun? Çekerek kumda çekicen keops mö2500 tekerleğin icadıda aynı gözüküyor bak sadece icadı ki ozamanın dünyasında televizyon telefon falan yoktu

    • sen neyden bahsediyosun be cahil herif. hiçbirşey bilmeden konuşmakta üstünüze yok. Tekerlek m. ö 3.000 yılında kullanılmaya başlanmıştır diyorum hala ne diyo. Kayıtlarda var bu kayıtlarda!! Duvar resimlerinde var !
      Hayal dünyasında yaşamaya devam et, daha fazla da konuşma. Bilgisiz insanla tartışmaktan nefret ederim.

  • Ben sanmıyorum insanların yaptigini

    1|1
    0|0
  • Köleler yapti

    0|1
    0|0
  • minionlar yaptı :) :D

    0|1
    0|0
  • Fatih tonlarca ağırlıktaki gemileri tepelerden geçirdiyse - ki bisikleti yokuş yukarı sürmek bile bu kadar zorken - mısırlıların da bu piramitleri yapması gayet doğal büyütülecek bir şey yok bunda.

    rampa şeklinde iskeleler yapılıp taşları kaldırmadan, kaydırarak bu yapılar inşa edilmiş olabilir gayet doğal bir şekilde başka bir izahı mümkün değil.

    0|0
    0|0
    • En yakın taş ocağı 100mil uzaktaydı ve Piramitlerin özellikleri falan çok farklı

    • dostum benim en yakın taş ocağının kaç mil uzakta olduğunu kim neye dayanarak söylüyor. hadi onu geçtim 100 mil uzakta olsa kaç yazar hayvanlara yüklenip getirildikten sonra.

      veyahut o taşların çimento gibi ufak ufak götürülüp iskelelerde taş haline getirilip getirilmediği ne malum, belki de adamlar o zamanlar şimdi olmayan bir şeyi keşfetmişlerdi.

      insanlar şu anda zekiyse o zamanlarda da zekilerdi, mimar sinanın yaptığı hangi eseri şu an yapabiliyorlar bunun açıklaması yapılsın mesela bana. autocad programları yoktu o zamanlar ama adamlar çatur çutur dalga geçer gibi yapıyorlardı. uzaylılara bağlamak doğru değil yani.

  • İnsan değil hayvanoğlu yapmıştır. Soruya bak hizaya gel.

    0|1
    0|0
    • ne biçm bir soru insanoğlundan başka bir varlık görebiliyor musun yok. ha şöyle bir durum var; Hz Süleyman Allahü Tealanın verdiği güç ile cinlere ve hayvanlara emir verebiliyordu. bununla alakalı ne kuranda ne de dinimizde de piramitlerle alakalı bir konu yok. niye söylüyorum bir örütşme olsun diye. piramitleri insanlar yapmıştır tabii ki de

Yükleniyor...