Kitapların sonu niye kötü bitiyor?

Hiç düşünmüyorlar mı bu kitabı okuyanların duygularını? Bir de finalde eski gülüş ve kahkahalarını hatırlatıp sonra o anki acılarını anlatıyorlar ya.. Eski bölümlerdeki neşeleri aklıma geldikçe evde hıçkıra hıçkıra ağlıyorum ve sinirleniyorum. Yazmayın kötü son. Ben çok etkisinde kalıyorum. Gerçekte kimseyle yakın olamadığım kadar yakınım karakterlerle ve bu kalbimi parçalıyor. Yazmak istedim buraya.


0|0
17|21

En İyi Erkek Görüşü

  • kitabı almadan önce sonunu açıp okuyorum iyi bitiyorsa alıyorum yoksa almıyorum sende öyle yap hayatta mutlu olamıyoruz bari okuduğumuz kitaplarda sevinek

    0|0
    0|0
    • Hiçbir anlamı kalmaz ozaman herşeyin sonucunu BİLSEK hayat çok kötü olurdu. Kitaplarda da zamanla adım adım snuca ulaşmak iyidr.

    • Hepsini Göster
    • @perseid78 yazılmiycak tabii bari kitaplarda mutlu olak yaa gerçek hayatta 1-0 yenig başlıyoruz

    • Haha. dd olsn herşeyin yeri ayrı acılar mutszluklar olmasa mutluluğun kıymeti kalmaz

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • bravo.. güzel kitap okuyorsun. kitabın aktarmak istediği hissi yakalayabiliyorsun.

    1|0
    0|0
  • hayat gibi

    1|0
    0|0
  • Her kitap kötü bitmiyor

    0|0
    0|0
  • Her kitap mutlu son ile bitse bu daha mı iyi olur zihninde daha mı kalıcı olur?

    Ben şahsen mutlu sonla biten kitapları itici buluyorum. Genelde basit aşk kitapları mutlu sonla bitiyor ve bu beni o tür kitaplardan bir hayli soğutuyor. Kitaplar tamamen yaşadığımız hayattan soyut bir şekilde yazılmamalı diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Ya evet ya çok sinir oluyor John Green'i çok seviyorum ama sırf bu yüzden nefret de etmiyor değilim

    0|0
    0|0
  • "kitaplar" okuduğun 3-5 kitaptan ibaret değil öyle genelleme yapma. Mutlu sonla bitenleride bolca.

    0|0
    0|0
  • amerikan filim izle
    sonunda hep iyiler kazanıyor

    0|0
    0|0
  • türk yazar ıse turklerde boyle bı acıtasyon durumları sevılıyr ya ondandır :D

    0|0
    0|0
  • Genelde sonlar ölümle biter bu değildir ki ölüm kötü bişey ve mutsuzluktur

    0|0
    0|0
  • Aynen sonu acı bitince bilinc altimizda kaliyor ama bu surekli degl bir süre sonra uzuntu geciyor ama o sonu unutlmuyor

    0|0
    0|0
  • Mutlu sonlar gercekcilikten uzak ve tahmin edilebilir oldugundan.

    0|0
    0|0
  • kitaba ağla diziye ağla herşeye ağlarsınız öyle olur tabi onlar psikolojik içine atılan şeylerin çıkış noktası onlar

    0|0
    0|1
    • Dizileri bilmem , izlemem evimde televizyonum yoktur. Fakat kitap okumanın amaçlarından biri karakterlerin duygularını yaşamak o hikayeye kendini kaptırmaktır. Hüzünlü bir kitabı okurken ağlamak , içinin parçalanması doğal bir şeydir.

    • Duygu anlamında gerçekten çok moral bozan insanı üzen kitaplar var gerçekten insan kendini kaptryr

  • sonu iyi biten kitaplar yapmacık geliyor artık ondandır

    0|0
    0|0
  • Kitaptan kitaba değişir

    0|0
    0|0
  • Romanlar gerçekçidir , filmlere benzemez

    0|0
    0|0
    • Filmlerden hiç etkilenmem. Hiçbir filmde ağlamadım bem ama kitaplardan derinden yakalıyor insanı.

    • evet filmler sana ne görmek istediğini sormaz, ama iyi bir yazar betimlemeleri ile görmek istediğin harmanlamayı beyninde senin yaratıcılığınla oluşturur.

    • Haklısınız.

  • bizimle paylaştığın için teşekkürler. kitap okumam ama film izlediğim için seni anlıyorum.

    0|0
    0|0
  • Cin Alinin Topacı
    Ayşegül Dağcı Adamın Evinde
    Keloğlan Masalları

    kötü bittiğini de nereden çıkartıyoruz?

    0|0
    0|0
  • Hepsi degil

    0|0
    0|0
  • kitaba göre değişir hayat gibi

    0|0
    0|0
  • Mutlu sonla biten başka biseydi sen onla karıştırdı galiba😁

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • bazı kitaplar öyle kötü sonla ya da bir son olamadan bitiyor
    ama hayat işte hep mutlu son olmuyor ya

    1|0
    0|0
  • Hüzün versin diye

    1|0
    0|0
  • Kalbini parçalamasa okumaktan zevk almazsın.
    Ağlaman sen de etki, bir haz bıraktığı için oluyor.

    1|0
    0|0
  • Bence mutlu son diye bir şey yok :)

    1|0
    0|0
  • Yazar umutsuz.

    1|0
    0|0
  • sinir oluyorum o sonu kötü bitenlere ya ben çok baglanıyorum mesela bir karaktere ölüyor ya da bişi oluyor kötü bitiyor aglamaya baslıyorum kaç gün kötü ruhsuz salak gibi geziyorum ya iyi yapsalar ölcekler sanki

    0|1
    0|0
  • Evet neden😔😭

    0|0
    0|0
  • Bende öyleyim 😞

    0|0
    0|0
  • Neden dusunsun ki senin duygularini yazar onlari hissetmese yazmaz o yazdiklari hissettiklerinin oyuncusu yalnizca

    0|0
    0|0
  • simdiye kadar nekadar kitap okuduysam hep sonu aci aci acii skldim valla gozlerim sisti aglamaktan nezamandirda okumuyorum artik insani sevgiye kusturduler yaa

    0|0
    0|0
  • mutlu sonlu olanları sevmiyorum zaten

    0|0
    0|0
  • Kitap okumayı nedense sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • benimkiler süper biter :D

    0|0
    0|0
  • Bizimkilerde kavuşamadı. Bende üzülürüm ama senin kadar değil

    0|0
    0|0
  • Çok haklisin bazen ağlamaktan içim cikiyo

    0|0
    0|0
  • Cunku sonu ölüm ile ya da başka bir kötü son ile biten hikâyeler insanın aklında daha kalıcı kalıyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...