Sizce en unutulmaz TV programları hangileridir?

Sizce en unutulmaz tv programları hangileridir ?

Düşünceleri alalım :))


0|0
8|27

En İyi Erkek Görüşü

  • çok acun firarda pozlarda görüyorum seni :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • teksoy görevde

    ben sadettin teksoy zokarım:DDDDD

    0|0
    0|0
  • çok önceden Tutti Fruitti vardı :)))

    Bir de istesek de unutamayacağımız diziler var, unutturmuyorlar maalesef : Akasya Durağı, Arka Sokaklar, Doktorlar ...

    0|0
    0|0
  • Ekmek teknesi <3

    0|0
    0|0
  • bbg

    0|0
    0|0
  • susam sokağı

    bizimkiler

    mahallenin muhtarları

    10 yıl sonrada kurtlar vadisi, aşkı memnu, ezel falan deriz heralde

    1|0
    0|0
  • cevap veriyorrum, DOKTORLAR.

    0|0
    0|0
  • valla tekrarları izlettire izlettire

    doktorlar, arka sokaklar, hayat bilgisi vs :D

    unutulmaz değil

    unutturamadıkları bunlar :D

    0|0
    0|0
  • ne işin var bizim yazlıkta senin :))

    0|0
    0|0
  • acun firarda ))

    0|0
    0|0
  • şahane pazarı severdm

    0|0
    0|0
  • Televizyonla hiç aram yok. Önceden izlediğimiz Şahane Pazar diye bi program vardı :)

    0|0
    0|0
  • Susam Sokağı.

    1|0
    0|0
  • Bizimkiler, Perihan Abla, Ekmek Teknesi, Kurtlar Vadisi

    0|0
    0|0
  • resmin ile kış günü içimi ısıttın.bu teşhirciliğinden sonra cevap veresim gelmedi

    1|0
    0|0
  • zaga okan bayulgen televızyon cocgu yada eskılerden

    0|0
    0|0
  • Biri bizi gözetliyor

    Yabancı gelin :)

    0|0
    0|0
  • ekmek teknesi diye bi dizi vardı hiç unutamam..bide fear factor...

    0|0
    0|0
  • mahallenin muhtarları :) bizimkiler :) deli yürek.. 3 üde efsanedir

    0|0
    0|0
  • yemekteyiz :D Her izlediğimde gülerdimm

    0|0
    0|0
  • tutti furitti ama senin gibi liseliler hatırlamaz.

    0|0
    0|0
  • Esra erol, Evlen Benimle :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    0|0
    0|0
  • Çarkıfelek.

    Şahane Pazar.

    Sayılıyorsa Hugo var bi de :)

    0|0
    0|0
  • program olarak dızı gecerlıyse avrupa yakası dıyorum

    0|0
    1|0
  • ADANALI HAYAT BİLGİSİ :)

    0|0
    0|0
  • hugo

    0|0
    0|0
  • oha fotodakı senmısı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Şahane pazar hiç unutmam.

    0|0
    0|0
  • 7'den 77'ye...

    susam sokağı ...

    televole...

    turnike ...

    2|0
    0|0
  • Siyaset Meydanı mesela... Eskiden çok izlerdim...

    Sadettin Teksoy'un sunduğu bir şey vardı tuhaftı...

    Eski haliyle Olacak O Kadar...

    Bir Demet Tiyatro...

    Bir Başka Gece...

    Parlament Sinema Geceleri...

    Ah gençliğim ah...

    0|0
    1|0
  • Beyaz Show.

    1|0
    0|0
  • Barış Manço ile 7'den 77'ye.

    1|0
    0|0
  • avrupa yakası

    0|0
    0|0
  • yedi numara vardı ya.. hiçö kaçırmazdım, birde en son babalar duyar.

    1|0
    0|0
  • barış manço 7 den 77 ye

    0|0
    0|0
Yükleniyor...